مسمومیت غذایی باعث قطع انگشتان یک دانشجو شد +عکس

کد خبر: 1131351

یک دانشجوی آمریکایی پس از خوردن غذای باقی مانده هم اتاقی‌اش دچار عفونت شد و انگشت دست و پای خود را از دست داد.

مسمومیت غذایی باعث قطع انگشتان یک دانشجو شد +عکس

 یک دانشجوی آمریکایی پس از خوردن غذای باقی مانده به عفونت باکتریایی مبتلا شد و انگشت دست و پایش را از دست داد.

به گزارش سایت 24.ae؛ به تازگی یک دانشجوی آمریکایی پس از این که غذای باقی مانده خوابگاه خود را خورد حالش وخیم شد به همین دلیل هم اتاقی‌هایش او را به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته پزشکان، دمای بدن بیمار بسیار بالا بود و نبض ۱۶۶ ضربه در دقیقه داشت. پس از آزمایشات فراوان مشخص شد او در کودکی واکسن‌های لازم را انجام داده اما هفته‌ای دو پاکت سیگار مصرف می‌کرد. براساس گزارش‌ها این دانشجو به حدی مریض بود که با هلیکوپتر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیگری منتقل شد.

مسمومیت غذایی

گزارش‌ها حاکی از آن است که بیمار تا ۲۰ ساعت قبل از بستری شدن در بیمارستان از سلامت کامل برخوردار بود اما پس از خوردن برنج، مرغ و غذا‌های باقی مانده از غذای خوابگاه دچار درد شکمی همراه با حالت تهوع شد و  پوست بدنش بنفش شد؛ به همین علت پرستاران فورا او را برای ارزیابی و معاینه بیشتر به بخش اورژانس بیمارستان منتقل کردند.

 یک پزشک توضیح داد که علائم شدید به دلیل عفونت شدید باکتریایی بوده که باعث از کار افتادن  کلیه  و لخته شدن خون این جوان شد. پزشکان پس از بررسی خون متوجه شدند که در خون بیمار باکتری به نام نایسریا مننژیتیدیس وجود دارد و سیستم ایمنی بدن او شروع به پاسخ دادن کرده، همچنین بافت انگشتان دست و پاهایش دچار عفونت شدید شده بود به همین دلیل پزشکان مجبور شدند  بخش‌هایی از ده انگشت و قسمتی از زیر زانوی او  را قطع کنند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها