تیپ جدید شاهزاده هری در تبلیغات دردسرساز شد! +عکس

کد خبر: 1135916

یکی از نوادگان ملکه انگلستان که به رعایت اتیکت‌های خاص خاندان سلطنتی بسیار مقید است با ایفای نقشی تبلیغاتی با انتقاد رسانه‌های انگلیسی روبرو شد و عنوان دلقک را پیدا کرد.

تیپ جدید شاهزاده هری در تبلیغات دردسرساز شد! +عکس

به گزارش ایندیپندنت، شاهزاده هری برای جشن قهرمانی پنجمین دوره بازی‌های سالانه Invictus، لباس نارنجی پوشیده است. این بازی‌ها یک رویداد ورزشی بین‌المللی است که توسط دوک ساسکس، هری، در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و مختص به رقابت‌های ورزشی جانبازان و مجروحان است. این رقابت‌ها با هدف تقویت روحیه این افراد برگزار می‌شود.

شاهزاده هری

این اقدام هری با انتقادات زیادی روبرو شد، دیلی‌میل نوشت او اعلام کرده بود که در مراسم یادبود شاهزاده فیلیپ شرکت نخواهد کرد اما چند ساعت بعد کلیپ طنزی از خود منتشر کرد که در آن مشغول یادگرفتن زبان هلندی بود و با درآوردن هودی خود، یک لباس نارنجی پوشید و این بازی‌های ورزشی را تبلیغ کرد. بسیاری از کاربران انگلیسی زبان شبکه‌های اجتماعی این رفتارهای هری را که زمانی محبوب‌ترین عضو خاندان سلطنتی بریتانیا بود، دلقک بازی توصیف کردند.

سال ۹۸ هری و همسرش مگان خبر جدایی خود از خانواده سلطنتی بریتانیا را اعلام کردند اما با خبرسازی‌هایی که دارند همچنان در رسانه‌ها مطرح هستند./همشهری آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها