ساداتی نژاد: به هیچ عنوان در تامین روغن مشکل نداریم

کد خبر: 1146160

وزیر جهاد کشاورزی:روغن، مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی در حال تولید است. همه حوزه لبنیاتی فعال هستند.

ساداتی نژاد: به هیچ عنوان در تامین روغن مشکل نداریم

وزیر جهاد کشاورزی:روغن، مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی در حال تولید است. همه حوزه لبنیاتی فعال هستند.

دامدار کارت همه کشاورزها و عشایرها تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفته است.

شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خرید محصولات مازاد را دارد. تامین نهاده‌های دامی بصورت کامل توسط جهاد کشاورزی انجام شده است.

به هیچ عنوان در تامین روغن مشکل نداریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم و مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات به اندازه کافی تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد با حضور در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به این سئوال که وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و متناسب‌سازی قیمت‌ها چه تمهیداتی اندیشیده است؟، گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم. به اندازه کافی مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات در حال تولید است و نظارت خوبی نیز در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: از فردا (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت) میز همکاری‌ میان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری برگزار می‌شود و تعزیرات نیز نظارت‌های لازم را جدی‌تر دنبال خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: "دامدار کارت" همه روستاییان و عشایر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان‌قیمت مورد توافق قرار گرفته است که بانک‌های کشاورزی این کار را در استان‌ها و شهرستان‌ها عملیاتی می‌کنند.

ساداتی‌نژاد در ادامه گفت: در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه مرغ، تخم‌مرغ و دام، شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل را در استان‌ها دارد. سازمان تعاون روستایی نیز مشکلی از  بابت این خرید نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تأمین نهاده‌های دامی به‌طور کامل توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده  است و مشکلی از بابت تامین نهاده وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: به هیچ عنوان در تامین روغن مشکلی نداریم و اگر بعضی از قفسه‌های فروشگاه‌ها خالی از روغن است به این دلیل است که برخی از هموطنان فکر می‌کنند  ممکن است کمبودی در  کالاها باشد و مازاد نیاز خود خرید می‌کنند. این اقدام باعث می‌شود که بعضی مواقع قفسه‌ها پر و خالی شوند.

وی در پایان گفت: این کار بزرگ اقتصادی که به نفع مردم است و از دیشب شروع شده، به خوبی با همکاری مردم، بنگاه‌های تولیدی و مسئولان پیش خواهد رفت.

حجم ویدیو: 4.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها