اولویت‌بخشی به مناطق محروم؛ نصب‌العین تصمیم‌گیری‌های مجلس انقلابی

کد خبر: 1149744

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر انقلاب: از دیگر مسائلی که مجلس یازدهم با جدیت آن را دنبال کرد اولویت بخشی به مناطق محروم بود که سال‌ها به اندازه لازم مورد توجه قرار نگرفته بودند. نظارت‌های میدانی اینجانب و نمایندگان مجلس مقدمه‌ای بود که نشان دهد مجلس در حل این مشکل، جدی است اما اتفاق مهم این است که ما در بودجه‌های سنواتی علاوه بر تعیین معافیت‌های خاص مانند هزینه‌های آب و برق ساکنان مناطق محروم، اعتبارات چند ده هزار میلیارد تومانی نیز برای آنها تعیین کردیم

 اولویت‌بخشی به مناطق محروم؛ نصب‌العین تصمیم‌گیری‌های مجلس انقلابی

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر انقلاب:

 از دیگر مسائلی که مجلس یازدهم با جدیت آن را دنبال کرد اولویت بخشی به مناطق محروم بود که سال‌ها به اندازه لازم مورد توجه قرار نگرفته بودند. نظارت‌های میدانی اینجانب و نمایندگان مجلس مقدمه‌ای بود که نشان دهد مجلس در حل این مشکل، جدی است اما اتفاق مهم این است که ما در بودجه‌های سنواتی علاوه بر تعیین معافیت‌های خاص مانند هزینه‌های آب و برق ساکنان مناطق محروم، اعتبارات چند ده هزار میلیارد تومانی نیز برای آنها تعیین کردیم.

همچنین مستحضرید که یکی از مراکز زندگی اقشار محروم، حاشیه شهرهای بزرگ است که در آن اسکان غیررسمی دارند و عمده این زمین‌ها متعلق به دولت است. از تصمیمات انقلابی که مجلس یازدهم گرفت، اجازه واگذاری مالکیت اعیانی این سکونت‌گاه‌ها به ساکنان آن توسط دولت است و در صورت اجرا، انقلابی در حل ریشه‌ای مشکلات حاشیه نشینان ایجاد می‌کند.

حجم ویدیو: 8.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها