ماجرای فیلم جنجالی ساعتی پیش در شبکه های اجتماعی/زنده ماندن از زیر آوار متروپل پس از 5 روز!

کد خبر: 1150383

ساعتی پیش در شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر شده است که ادعا می شود یکی از زیر آوار ماندگان حادثه متروپل پس از 5 روز زنده مانده است .

ماجرای فیلم جنجالی ساعتی پیش در شبکه های اجتماعی/زنده ماندن از زیر آوار متروپل پس از 5 روز!

ساعتی پیش در شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شد که در توضیح این فیلم نوشته شده است که یکی از زیر آوار ماندگان حادثه متروپل پس از 5 روز زنده مانده است و نفس می کشد اما حقیقت ماجرا چیست؟

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد فیلم منتشر شده متعلق به  4 روز پیش است  مربوط به همان ماجرای معروف مردی است که ادعا کرد 30 ساعت زیر آوار مانده و مصاحبه او از صدا و سیما پخش شد.

اما بعد روشن شد که  این فرد از نیروهای مردمی حاضر در محل بوده و برای کمک به داخل حفره ای می رود اما وقتی احساس خطر می‌کند با فریاد درخواست کمک کرده و نیروهای امدادگر نیز برحسب وظیفه  او را بیرون آورده و  به بیمارستان انتقال می‌دهند.

ماجرای مردی که 30 ساعت زیر آوار مانده بود با معذرت خواهی او در تلویزیون و با این استدلال که می خواستم حرف خبرنگار دو تا نشود! تمام شد اما هنوز بازار داغ شایعات در حادثه مترو پل داغ است.

شعبانی رئیس هلال احمر استاد خوزستان امروز گفت در ششمین روز از ریزش و آواربرداری از متروپل در تلاش هستیم تا اجساد را از زیر آوار خارج و شناسایی کنیم و هیچ پالسی مبنی بر زنده بودن کسی در زیر آوار دریافت نمی کنیم. /فارس

حجم ویدیو: 3.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها