سفر ‌بدون اطلاع رئیس جمهور به آبادان

رئیسی از متروپل بازدید کرد / دیدار رئیس جمهور با خانواده جانباختگان/متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده‌کنندگان +عکس و فیلم

کد خبر: 1151629

آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در خیابان امیرکبیر آبادان از روند آواربرداری حادثه متروپل بازدید کرد.

رئیسی از متروپل بازدید کرد / دیدار رئیس جمهور با خانواده جانباختگان/متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده‌کنندگان  +عکس و فیلم

رئیس‌جمهور ‌صبح امروز وارد آبادان شد و بلا فاصله از حادثه ساختمان متروپل بازدید کرد.

رئیس جمهور بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری)آبادان عملیات آوار برداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

رئیسی

 

بخشی از گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم آبادان با رئیس‌جمهور در محل حادثه متروپل: به داد آبادان برسید

رئیسی خانواده جانباختگان

رئیس جمهور که برای بازدید از محل حادثه متروپل به آبادان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور گفت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، آیت‌الله رئیسی صبح امروز پس از بازدید از ساختمان متروپل به دیدار خانواده‌های بازمانده حادثه متروپل رفت.

وی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

 دیدار رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

 دیدار رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد.

آیت‌الله رییسی با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: به آبادان سفر کرده‌ام تا با رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء استفاده کنندگان.

 دیدار رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل

رییس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند.

نماینده ولی فقیه و فرمانده ولیعصر خوزستان، استاندار و فرماندار آبادان رییس جمهور را همراهی می کنند./ منبع: تسنیم

 رئیس جمهور: تا رفع مشکلات آبادان مدام به خوزستان سفر خواهم کرد/ متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده‌کنندگان

رئیس جمهور گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد

 آیت‌الله سیدا‌براهیم رئیسی که صبح امروز ‌‌بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرده بود ‌با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و سپس با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد و در ادامه به جلسه شورای اداری آبادان رفت.

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آبادان با اشاره به ‌بازدید از ساختمان متروپل و گلایه و انتقاد مردم از روابط ناسالم در ساخت این ساختمان ‌و ‌فسادهای صورت گرفته در این مسیر اظهار داشت: ‌به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.‌

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان./ تسنیم

آیت الله رئیسی آبادان را به مقصد تهران ترک کرد

 رئیس جمهور کشور که به صورت سرزده از روند آواربرداری از متروپل آبادان دیدن کرد، دقایقی پیش آبادان را به سمت تهران ترک کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز جمعه به صورت سرزده از روند آواربرداری از متروپل آبادان دیدن کرد، دقایقی پیش آبادان را به سمت تهران ترک کرد.

وی در محل حادثه متروپل حضور یافت و از نزدیک وضعیت آواربرداری در این ساختمان را بررسی کرد.

آیت الله رئیسی همچنین در منزل برخی جانباختگان این حادثه تلخ حضور یافت و ضمن دلجویی از آنان قول داد که با مقصران این حادثه برخورد قانونی شود تا دیگر سوءاستفاده کنندگان و افرادی که با جان مردم بازی می‌کنند، برایشان درس عبرت شود.

رئیس‌جمهور در پایان سفر خود با اعضای شورای تأمین استان و شهرستان و نیز مسؤولان ستاد مدیریت بحران آبادان نشست برگزار کرده و بر تسریع در روند آواربرداری تاکید کرد./ منبع: مهر

حجم ویدیو: 7.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها