رئیسی: تصمیم دولت، قطع کردن دست رانت خواران و مفسدان است

کد خبر: 1153346

رئیس جمهور: تصمیم دولت، قطع کردن دست رانت خواران و مفسدان است

رئیسی: تصمیم دولت، قطع کردن دست رانت خواران و مفسدان است

رئیسی گفت: تصمیم دولت بر قطع کردن دست مفسدان ورانت خواران است که در جای جای کشور رخنه کرده اند.

رئیس جمهور گفت: مردم چهارمحال و بختیاری معاندین و بدخواهان نظام را نا امید کردند؛ شما مردمان استان چهارمحال و بختیاری، مردم با بصیرت و فهیمی هستید.دلسوز مردم با مردم، از مردم و در مردم است .

رئیس جمهور گفت: در شورای حکام علیه ایران قطعنامه وضع می‌کنند این در حالی است که به نام خدا به نام مردم ما یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد چرا که تاکنون هرچند تعداد قطعنامه که صادر شده است موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

رئیسی در ادامه می گوید : شما مگر چند قطعنامه در مجامع بین المللی با نفود سیاسی خود وضع کردند اما مگر موثر واقع شد؟ مگر در مساله فلسطین قرارداد کمپ دیوید، شرم‌الشیخ و اسلو را با تطمیع برخی عرب‌های خودباخته بر سر یک میز نشستند اما مگر توانستند کاری از پیش ببرند و این در حالی است که ابتکار عمل در دست مجاهدان فلسطینی در میدان است.

او در خطاب به کشورهای غربی گفت: تصور کردید با تحریم ما متوقف می‌شویم اما ما متوقف نمی‌شویم و کشور متوقف نمی‌شود و کشور در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری پیشرفت می‌کند چرا که هرگز سفره مردم و اقتصاد کشور را منتظر به اخم و لبخند بیگانگان نخواهیم گذاشت.

به گفته رئیسی در جنگ اراده ها می‌توانیم، چون می‌خواهیم پیروز شویم؛ آنچه وعده دادیم در دوران انتخابات تمام همّ و غمّ ما بر عمل به وعده‌ها خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: در گام‌های اقتصادی قصد جرای عدالت داریم و تصمیم دولت بر قطع کردن دست مفسدان ورانت خواران است که در جای جای کشور رخنه کرده اند؛ نه ثروت و نه قدرت ما را دچار تردید نمی‌کند هرجا مافیا باشد در حوزه‌های مختلف بنای ما بر قطع جریان رانت خوار مفسد و جریان مافیا در هرجای کشور است.با این قصد به میدان کار اجرایی آمده ام و با تجربه دارم که چگونه این مافیا خود را می‌خواهد به انحای مختلف جا خوش کند و بماند، اما به نصر الهی و کمک شما مردم این راه را به پیش می‌بریم و بر جریان مافیا پیروز می‌شویم.

رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان گفت: چندبار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطع‌نامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؟ به نام خدا و به نام ملت، ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.

به گفته رئیسی  عشایر ما ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و استان چهارمحال و بختیاری ۲۵۰۰ شهید دارد. اینکه امام فرمودند" عشایر ذخایر انقلاب هستند" جمله حکیمانه‌ای است. شاید ما متوجه نمی‌شدیم که چرا امام این جمله حکیمانه را در وصف عشایر فرمودند، اما این نشان از صدق و راستی است که عشایر ما نسبت به انقلاب و دفاع از دین، دفاع از وطن و ناموس کشور دارند.

او گفت: ۷ هزار جانبازی که استان چهارمحال و بختیاری در کارنامه خود دارد بعضی از آن‌ها سخت زندگی می‌کنند؛ این‌ها سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند. سفره مردم را منتظر لبخند یا اَخم بیگانگان نخواهیم گذاشت؛ ما در میدان دولت صادق الوعدی خواهیم بود؛ هدف ما قطع دست مافیایی است که در جای جای بخش‌های مختلف کشور رخنه کرده اند. تمام برنامه ریزی‌های ما آن است که از مشکلات مردم بکاهیم.

رئیس جمهور گفت: بنده از وضعیت معیشتی مردم اطلاع دارم و نه هر هفته، نه هر روز بلکه هر ساعت دغدغه زندگی مردم را داریم تا بتوانیم از مشکلات زندگی مردم بکاهیم. گره ها به دست جوانان باز خواهد شد.بنده سرباز رهبری هستم و از لطف همه جوانان به خودم سپاسگزارم؛ آینده کشور را نورانی می‌بینم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه خود با حضور در مجموعه ورزشی شهدای گمنام آموزش و پرورش و دیدار با اقشار مختلف و اقوام استان این موضوعات را مطرح کرد./باشگاه خبرنگاران

 رئیس‌جمهور: تمام شاخص‌ها نشانگر آینده بسیار روشن برای اقتصاد کشور است

 رئیس‌جمهور: آنچه آینده روشن را رقم می‌زند مدیران حزب اللهی انقلابی  و مردمی هستند


۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها