پلیس: سیل‌زدگان امام‌زاده داوود نگران امنیت نباشند

کد خبر: 1164922

رئیس پلیس تهران: مالباختگان و حادثه دیدگان منطقه امام‌زاده داوود برای خانه و محل کسب خود نگران نباشند، پلیس شبانه‌روزی در کنار آنها ایستاده است.

پلیس: سیل‌زدگان امام‌زاده داوود نگران امنیت نباشند

سردار حسین رحیمی گفت: مالباختگان و حادثه دیدگان منطقه امام زاده داوود برای خانه و محل کسب خود نگران نباشند، پلیس شبانه روزی در کنار آنها ایستاده است.

سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با ابراز  همدردی در خصوص حادثه سیل در امام زاده داوود اظهار کرد: با وقوع سیل در امامزاده داوود موضوع رسیدگی و امدادرسانی به شهروندان و امنیت منطقه در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نهاد‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران و شهرداری در کنار قوای انتظامی به شهروندان خدمت می‌کنند، افزود: مالباختگان و حادثه دیدگان این منطقه برای خانه و محل کسب خود نگران نباشند، پلیس شبانه روزی در کنار آنها ایستاده و  تمهیدات امنیتی را در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس پایتخت در خصوص امداد رسانی و امنیت این منطقه تا لحظه آخر در کنار شهروندان حضور دارد.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر پیش‌بینی هواشناسی در خصوص  وقوع دوباره سیل در امام زاده داوود و حضور شبانه روزی ماموران پلیس تهران در این منطقه گفت: ان شاءالله که اتفاقی برای عوامل پلیس اتفاق نخواهد افتاد اما جان ما فدای آرامش و امنیت مردم؛ پلیس وظیفه دارد تا برای امنیت مردم جان خود را به خطر بندازد.

 

حجم ویدیو: 7.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها