حسینی: زاهدی وفا دو تابعیتی نیست

کد خبر: 1173309

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دو تابعیتی نیست.

حسینی: زاهدی وفا دو تابعیتی نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دو تابعیتی نیست.

سید محمد حسینی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمد هادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه معرفی شده و ایشان از جهت علمی، مدیریتی و اجرایی و اخلاقی ویژگی هایی داشتند که از طرف رئیس جمهور  انتخاب شدند. زاهدی وفا دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد تورنتو و اوتاوای کاناداست است و با اقتصاد اسلامی هم به خوبی آشنایی دارد و سال ها رییس دانشکده اقتصاد بوده و برخی نمایندگان مجلس و وزرا و مسئولان فعلی از شاگردان او بودند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: وی در شورای های مختلف شستا و موضوعات مختلف حضور داشتنه و اشراف خوبی در مورد مسائل اقتصادی کشور دارد و می تواند در وزارت و هم در دولت شخص موثر و موفقی باشند. امیدوارم نمایندگان مجلس با رأی بالا ایشان را به عنوان وزیر انتخاب کنند.‌ البته به دلیل اینکه نمایندگان در تعطیلات هستند فرصت کمتری برای جلسه با کمیسیون ها داریم.

حسینی در واکنش به ادعای دو تابعیتی بودن زاهدی وفا نیز تصریح کرد: هم در داخل و هم در خارج مطالب جعلی و نادرستی را منتشر کردند که وی برای تحصیل به خارج رفته بوده و به ایران بازگشته یا گفتند پسر وی در اروپا بوده در صورتی که ایشان اصلا اولاد ذکور ندارد. اینها برای تخریب یک چهره علمی است. انتظار داریم رسانه ها اخبار را نادانسته منتشر نکنند.

 

حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها