دیدار امیرعبداللهیان با خبرنگاران تحریم‌ شده از سوی کشورهای غربی

کد خبر: 1189085

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خبرنگاران تحریم شده از سوی کشورهای غربی از تلاش صادقانه آن ها تقدیر و تشکر کرد.

دیدار امیرعبداللهیان با خبرنگاران تحریم‌ شده از سوی کشورهای غربی

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز (دوشنبه)، با «آمنه سادات ذبیح‌پور» و «علی رضوانی» خبرنگاران تحریم شده از سوی کشورهای غربی دیدار و گفت و گو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش صادقانه این دو خبرنگار در مسیر اطلاع رسانی، موثر بودن عملکرد این دو خبرنگار در حوزه اطلاع رسانی حرفه‌ای از تحولات کشور را دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه آن ها خواند.

 وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: «سیاستمداران غربی علی رغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است».

 وی در ادامه گفت: «وظیفه ما در دستگاه سیاست خارجی، حمایت قوی، از تحریم شدگان و دفاع از اندیشه‌های انسانی و حق است و در این مسیر وزارت امور خارجه از در این مسیر از حقوق افرادی که مورد تحریم‌های ظالمانه، غیر انسانی و مخالف با حقوق بشر و آزادی بیان قرار گرفته‌اند، با تمام توان حمایت خواهد کرد»./فارس

دیدار خبرنگارهای تحریم شده صداوسیما با وزیر امور خارجه

 کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای فشار بیشتر به جمهوری اسلامی دو نفر از خبرنگاران صداوسیما را تحریم کردند.

 در خصوص این تحریم‌ها امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دو خبرنگار تحریم شده را به وزارت خارجه دعوت کرده و به مطالبات آن‌ها پاسخ می‌دهد.

 

حجم ویدیو: 7.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها