دستگیری ۱۰۰ دلال ارزی/ معامله صوری در اتوبوس

کد خبر: 1192873

رئیس پلیس پایتخت: در یک ماه گذشته تلاش بی وقفه برای مبارزه با سوداگران ارز داشتیم. تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شده اند. با سوداگران ارز، طلا و سکه برخورد خواهیم کرد.

  دستگیری ۱۰۰ دلال ارزی/ معامله صوری در اتوبوس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای شصت و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری های پایتخت ۲۱۵ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ محل پاتوق سارقان، مالخران و مجرمان شناسایی و منهدم شد از دستگیری ۹۰۹ نفر از سارقان خبر داد و تصریح کرد: ۲۶۴۲ فقره سرقت با اجرای این مرحله از رعد کشف و ۱۲۶۸ پرونده سرقت نیز بسته شد؛ همچنین ۲۷ باند سرقت متلاشی و  ۲۸۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت، ارزش اموال مسروقه مکشوفه را طبق  نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: طرح برخورد با حاملین و استفاده کنندگان سلاح سرد اجرا و در این رابطه ۳۰۰ قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد؛ همچنین ۵۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح دوش پرتاب هم کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه به تلاش شبانه روزی پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با سوداگران و دلالان ارزی با درخواست بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ دلال و سوداگر ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در یک ماه گذشته بنا به درخواست بانک مرکزی و کمیسیون ویژه‌ای که در این رابطه تشکیل شد تلاش شبانه روزی را برای مبارزه با سوداگران ارز و آنهایی که معاملات فردایی و کاغذی انجام می دادند به مرحله اجرا گذاشته و بالغ بر ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم.

 سردار رحیمی افزود: در هفته گذشته یک باند شناسایی و منهدم شد که معاملات فردایی و کاغذی را با توجه به اشرافیتی که پلیس داشت در داخل اتوبوس، در مسجد و حتی در مینی بوسی که گرفته بودند و یا در جاهایی که با هم قرار می گذاشتند انجام می‌دادند و فردای معاملات به شدت بر روی قیمت دلار می رفت.

فارس

حجم ویدیو: 2.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها