امیرعبداللهیان: ما با رعایت خطوط قرمز آماده جمع‌بندی مذاکرات و رسیدن به گام پایانی توافق هستیم

کد خبر: 1193444

وزیر امور خارجه ایران در اجلاس «بغداد ۲»:ایران طی دو دهه گذشته همواره نسبت به مسالمت آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید داشته و این موضع اصولی را تغییر نداده است.

امیرعبداللهیان: ما با رعایت خطوط قرمز آماده جمع‌بندی مذاکرات و رسیدن به گام پایانی توافق هستیم

امیرعبداللهیان: ما با رعایت خطوط قرمز آماده جمع‌بندی مذاکرات و رسیدن به گام پایانی توافق هستیم منوط به اینکه طرف‌های مقابل واقع‌بینانه عمل کنند

وزیر امور خارجه ایران در  اجلاس «بغداد ۲»:ایران طی دو دهه گذشته همواره نسبت به مسالمت آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید داشته و این موضع اصولی را تغییر نداده است.

طی دو سال گذشته ایران با جدیت مذاکرات وین را برای رسیدن به توافقی خوب، قوی و پایدار پیگیری کرده است

به آقای بورل گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز ایران و با داشتن متون پیش رو آماده جمع بندی مذاکرات و رسیدن به گام پایانی توافق هستیم منوط به اینکه طرف های مقابل واقع بینانه عمل کنند.

ما همچنان بر خاورمیانه عاری از سلاح های کشتار جمعی تاکید می‌کنیم.

نباید به رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل با داشتن صدها کلاهک هسته‌ای که در پی توسعه طلبی و تجاوز است فرصت تهدید امنیت منطقه را بدهیم.

امیرعبداللهیان: فلسطین موضوع اول جهان اسلام است

وزیر امور خارجه ایران در  اجلاس «بغداد ۲»:ما ضمن حمایت از مقاومت در برابر اشغال، راه‌حل سیاسی مساله فلسطین را با توجه به اصل حق تعیین سرنوشت در برگزاری رفراندوم میان ساکنان اصیل سرزمین تاریخی فلسطین برای تشکیل دولت واحد فلسطینی در سرتاسر سرزمین مادری فلسطین به پایتختی قدس شریف می‌دانیم.

حجم ویدیو: 3.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها