هدیه امروز 18 بهمن رئیسی برای یارانه بگیران | واریز ۶۰ میلیون به حساب این خانوارها

کد خبر: 1203460

شرایط جدید وام های مختلف دولت اعلام شد.

هدیه امروز 18 بهمن رئیسی برای یارانه بگیران | واریز ۶۰ میلیون به حساب این خانوارها

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

به زلزله‌زدگان خوی چقدر وام داده می‌شود؟

استاندار آذربایجان غربی: برای ساخت منازلی که کامل تخریب شده ۶۰ میلیون تومان بلاعوض؛ برای مناطق روستایی ۲۵۰ میلیون تومان و برای مناطق شهری ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه داده می‌شود.

وام 100 میلیونی بانک مهر ایران برای چه افرادی است؟

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

شروع به کار بانک ملت و دستاوردهای آن

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./ کاماپرس

شرایط پرداخت وام مشاغل خانگی

نه این مقام مسئول و نه دیگران هنوز شرایط دقیق پرداخت وام مشاغل خانگی را اعلام نکرده‌اند. اما از اظهارات معاون وزیر می‌توان گفت وام مشاغل خانگی به افرادی داده می‌شود که طرح اشتغال خانگی داشته باشند. اگر این وام تنها یک نفر را پوشش دهد، مبلغ آن 150 میلیون تومان است.

اما مبلغ وام برای برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف 4میلیارد تومان است.

این در حالی است که مبلغ وام مشاغل خانگی پیش از این برای مشاغل مستقل 100 میلیون و برای مشاغل پشتیبان، دو میلیارد تومان بوده است.

اما داشتن طرح اشتغال خانگی برای دریافت این وام کافی نیست و افراد باید مجوز مشاغل خانگی را هم دریافت کنند.

در صورت داشتن مجوز و کسب مجوزهای دیگر از مراجغ ذیصلاح افراد می‌توانند برای اشتغال زایی وام 150 میلیونی با ود چهار درصد دریافت کنند.

این نکته هم تنها اطلاعات ارائه شده در این زمینه است. چون نه مبلغ اقساط مشخص است و نه تعداد اقساط. معاون وزیر تنها از پرداخت این وام خبر داده است.

متقاضیان وام برای دم عید یک وام فوری گیرید

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان طرح تسهیلاتی به نام «حامی گندم» را تبیین کرده است. متقاضیان واجد شرایط براساس این طرح امکان درخواست برای دریافت وام 100 میلیون تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کشاورزان گندم کار متقاضی وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و حداقل 5 میلیون تومان در این حساب واریز کنند. ضمنا باید حداقل 2 ماه از مدت سپرده گذاری متقاضیان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. سود این وام 10 درصد اعلام شده و حداکثر زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. سپرده متقاضیان وام تا زمان پرداخت اقساط تسهیلات مسدود خواهد شد و آن‌ها امکان واریز و برداشتی را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان است. کل سود تسهیلات 10 میلیون و 747 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان خواهد بود.

درباره بانک کشاورزی بدانید

بانک کشاورزی سال 1312 فعالیت خود را آغاز کرد. از همان شروع کار، این بانک حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن را دنبال می‌کرد. در حال حاضر بانک کشاورزی با داشتن هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارزی، انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک کشاورزی بنابر دستور بانک مرکزی، در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز فعالیت دارد. طبق آخرین گزارش، این مجموعه از فروردین ماه تا دی ماه سال جاری به 38 هزار و 481 نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد./کاماپرس

شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

افرادی که مشتری بانک ملت بوده و مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده خاصی داشته باشند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود 18 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها