رئیسی: مشکل اعتباری برای توسعه میادین نداریم

کد خبر: 1208174

رئیس جمهور فاز ۱۴ پارس جنوبی جلوه اراده قوی در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد دانست و گفت: برای توسعه میادین نفت و گاز از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و مشکل اعتباری برای توسعه میادین نفت‌و‌گاز نداریم.

رئیسی: مشکل اعتباری برای توسعه میادین نداریم

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ظهر امروز ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های منطقه ویژه پارس جنوبی با آخرین پیشرفت‌ها در این میدان مهم گازی آشنا شد.

رئیس جمهور در بازدید از فاز 14 پارس جنوبی با بیان اینکه مشکل اعتباری برای توسعه میادین نفت‌ و گاز نداریم، اظهار داشت: از سال 1392 تا سال 1400 فاز 14 بدون فعالیت بوده است که با تلاش متخصصان داخلی امروز وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی فاز 14 پارس جنوبی را جلوه اراده قوی در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد دانست و گفت برای توسعه میادین نفت و گاز از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و مشکل اعتباری برای توسعه میادین نفت‌و‌گاز نداریم.

در ادامه وزیر نفت اظهار داشت: در فاز 14 پارس جنوبی 700 نفر مشغول فعالیت هستند که به 2 هزار نفر نیز افزایش می‌یابد.

اوجی اضافه کرد: از یک‌ هزار و 130 مگاوات ظرفیت تولید برق این فاز، در حال حاضر 810 مگاوات برق تولید می‌شود و در آینده نزدیک به ظرفیت تکمیلی خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه 96 درصد مخازن فاز 14 پارس جنوبی آماده تحویل است گفت: در دولت سیزدهم، ایران صاحب فناوری LNG (گاز مایع) برای مصارف داخلی و صادرات خواهد شد./ تسنیم

 

حجم ویدیو: 5.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها