حضور امیرعبداللهیان در مناطق زلزله زده لاذقیه

کد خبر: 1209569

هلال احمر و سپاه و دیگر بخشها از روز اول اقدام به امداد رسانی کردند و ما به اقدامات خود تا عبور از این مرحله ادامه می‌دهیم.

حضور امیرعبداللهیان در مناطق زلزله زده لاذقیه

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت دولت و ملت سوریه است، تاکید کرد: ما همچنان به کمک رسانی خودمان تا مرحله عبور از بحران به وجود آمده در پی زلزله ادامه خواهیم داد.

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از مناطق زلزله‌زده در لاذقیه سوریه بازدید کرد. در این بازدید وزیر امور خارجه با حضور در یکی از نقاطی که تخریب‌شده بود از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و آواربرداری زلژله اخیر سوریه قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سوریه هستیم برای ابراز همدردی و همبستگی با ملت و دولت سوریه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت ملت و دولت سوریه بوده و خواهد بود و برای همه بازماندگان آرزوی صبر و بردباری داریم.

وزیر امور خارجه گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع زلزله برای کمک رسانی به مردم سوریه اقدام کردند و ما همچنان به کمک رسانی خودمان تا مرحله عبور از بحران ادامه خواهیم داد./ ایرنا

 

 

حجم ویدیو: 0.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها