دستور رهبر انقلاب برای اصلاح قانون سربازی

کد خبر: 1210453

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در گفت‌وگوی ویژۀ خبری:مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سرباز متأهل به بیش از هفت میلیون تومان افزایش داد. اقرار می‌کنم این افزایش نمی‌تواند همۀ فشار تورم را پوشش دهد و دولت در این حوزه باید تلاش کند تورم کاهش پیدا کند تا قدرت خرید مردم حفظ شود.

 دستور رهبر انقلاب برای اصلاح قانون سربازی

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در گفت‌وگوی ویژۀ خبری:مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازی را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سرباز متأهل به بیش از هفت میلیون تومان افزایش داد. اقرار می‌کنم این افزایش نمی‌تواند همۀ فشار تورم را پوشش دهد و دولت در این حوزه باید تلاش کند تورم کاهش پیدا کند تا قدرت خرید مردم حفظ شود.

با پیگیری‌های مجلس و رایزنی که با ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد و نیز موضوع نزد رهبر انقلاب مطرح شد، به این نتیجه رسیدیم بحث سربازی نیاز به بازنگری و بهینه‌کردن آن دارد. با هماهنگی ستاد کل و دستوری که حضرت آقا در این خصوص دادند، موضوع سربازی در حال پیگیری است.

در بودجۀ ۱۴۰۲، حقوق‌های زیر ده میلیون تومان از مالیات معاف شدند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در گفت‌وگوی ویژۀ خبری: مجلس در بحث معیشت در میانۀ سال ۱۴۰۱ حدود ده درصد و برای سال ۱۴۰۲ بیست درصد  حقوق‌ها را افزایش داد و افرادی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند معاف از پرداخت مالیات شدند.

حجم ویدیو: 12.79M | مدت زمان ویدیو: 00:03:25 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها