حاجی دلیگانی: آقای وزیر تفاوت مبلغ ماشین ها بین کارخانه و بورس به جیب چه کسی می‌رود؟

کد خبر: 1218044

نماینده موافق استیضاح: اگر قبول دارید قیمت فلان ماشین 800 میلیون است و بردید در بورس کالا و 2 میلیارد فروختید مازاد آن به جیب چه کسی میرود.

حاجی دلیگانی: آقای وزیر تفاوت مبلغ ماشین ها بین کارخانه و بورس به جیب چه کسی می‌رود؟

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در موافقت با استیضاح فاطمی امین در صحن علنی مجلس، گفت: ساختار تصمیم‌گیری اقتصادی دولت دچار اشکالاتی است و ما با واقعیت‌هایی در جامعه مواجه هستیم و موضوعاتی را می‌بینیم و هیچکدام آن‌را نمی‌توانیم توجیه یا تبیین کنیم زیرا از آنجا که نشأت می‌گیرد که عرض کردم.

وی با اشاره به اینکه از خداوند می‌خواهم آنی و لحظه‌ای ما را به حال خود واگذار نکند، افزود: مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز متأسفانه قیمت یک خودرو یک شاخص شده است و حتی در مسائل اجتماعی هم که می‌خواهیم تذکر دهیم در پاسخ می‌گویند پراید چند شده است؟ این یک شاخص شده است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمهدر مجلس اظهار داشت: ۱۸ ماه است از صدرات آقای فاطمی امین می‌گذرد. هم شما و هم ما تلاش کردیم شرایط اصلاح شود اما نشد. مگر موضوع وزرات و وکالت من و شما است؟ ما آمده‌ایم به نام جمهوری اسلامی کار کنیم. حکومت داری که اینگونه نمی‌شود. در حالی که ما علاوه بر مسائل معنوی باید رفاه را هم فراهم کنیم.

وی افزود: تا کنون جز تذکرهای شفاهی ۲۹۰ تذکر کتبی دادیم. همجنین ۲۵۰ مورد سوال کرده و ۵ مورد هم اعلام جرم کردیم اما اثری نداشته است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها