بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 از بندر شهید رجایی

کد خبر: 1223531

رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از صبح امروز با ورود به بندر شهید رجایی، بازدید نظارتی خود را از این بندر و گمرکات مستقر در آن آغاز کردند.

 بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 از بندر شهید رجایی

رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از صبح امروز با ورود به بندر شهید رجایی، بازدید نظارتی خود را از بندر و گمرکات مستقر در این بندر آغاز کردند.

اعضای این کمیسیون را استاندار هرمزگان و مسؤولان بندری و گمرکی استان نیز همراهی می کنند.

مجلس شورای اسلامی دو سال قبل نیز طرح تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی را با 186 رای موافق به تصویب رساند و انجام آن را به کمیسیون عمران مجلس سپرد که اطلاعات دقیقی از انجام آن در دسترس نیست اما اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس که امروز وارد بندر شهید رجایی شدند، برخی مسائل و موضوعات گزارش شده به این کمیسیون را نیز مورد بررسی قرار دادند.

12

بازدید از برج کنترل بندر شهید رجایی و حضور در محوطه های پیشانی کانتینری این بندر و نیز بررسی روند ورود و خروج کالا از بنادر و گمرکات و شیوه های اتصال سامانه ها به یکدیگر و اقدامات صورت گرفته در این زمینه از جمله محورهای بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از بزرگ ترین بندر تجاری کشور است.

13

اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس روز گذشته نیز از طرح های توسعه صنایع نفتی در جاسک و کوه مبارک بازدید و نیز روز 5شنبه از جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بازدید کرده بودند. الهه آزاد یکی از اعضای کمیسیون اصل 90 نیز روز گذشته از زندان بندرعباس بازدید کرد.

این سفر 3 روزه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مسائل و موضوعات استان هرمزگان و بررسی گزارشات ارسال شده از این استان به این کمیسیون مهم مجلس صورت گرفته است. / فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها