قالیباف:امروز بجای یک مدیریت مکانیکی، مدیریت سایبرنتیکی داشته باشیم

کد خبر: 1224696

رئیس مجلس در شورای اداری استان خراسان شمالی:کار به معنای واقعی دو عنصر مهم یعنی امکانات و اختیار در خود دارد، هر مدیری ایستاد گفت و پول و اختیار دهید تا کار کنم دیر یا زود متوجه می شوید آن شخص مدیر نیست، اگر فعالیتی را شروع کردید که این دو عنصر را ندارد مطمینن باشید آن کار نیست و فقط سرکاریم!

قالیباف:امروز بجای یک مدیریت مکانیکی،  مدیریت سایبرنتیکی داشته باشیم

رئیس مجلس در شورای اداری استان خراسان شمالی:کار به معنای واقعی  دو عنصر مهم یعنی امکانات و اختیار در خود دارد، هر مدیری ایستاد گفت و پول و اختیار دهید تا کار کنم دیر یا زود متوجه می شوید آن شخص مدیر نیست، اگر فعالیتی را شروع کردید که این دو عنصر را ندارد مطمینن باشید آن کار نیست و فقط سرکاریم!

مدیران با نگاهی که گفتم به فعالیت های گذشته خود نگاه کنند آیا کار کرده اند یا فعالیتی غیر کار؟ اگر این نوع فکر کنیم هیچوقت منتظر نمیمانیم قالیباف ها بیایند و چیزی توزیع کنند و بروند اگر اینگونه کار کنید تمام جریان حرکت از پایین به بالا اتفاق می افتاد.

امروز بجای یک مدیریت مکانیکی،  مدیریت سایبرنتیکی داشته باشیم دیگر حرف از بالا و  پایین  نمی زنیم و متوجه می‌شویم نوع مدیریت کاملا تخت شبکه ای است در اینصورت کارها به سرعت مسیر خود را طی می‌کند و این نوع مدیریت نزدیک ترین نوع مدیریت به فرهنگ اسلامی و انقلابی ما است.

 

 

حجم ویدیو: 7.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها