قالیباف: عنوان مجلس انقلابی جز با همکاری شورای نگهبان ممکن نبود

کد خبر: 1233847
قالیباف: عنوان مجلس انقلابی جز با همکاری شورای نگهبان ممکن نبود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در صحن علنی: فرارسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارم. شورای نگهبان نهادی ریشه‌دار در تاریخ معاصر ایران از زمان تصویب اصل تراز اول قانون اساسی مشروطه تا به امروز است و وظیفۀ حفاظت از قانون اساسی و احکام مبین اسلام را عهده‌دار است.

امام در توصیف اهمیت این شورا فرمودند که تشخیص شورای نگهبان میزان است و همه باید آن را بپذیریم. و رهبر انقلاب دربارۀ این شورا بیان کرده‌اند که شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی است.

 در اینجا لازم میدانم به‌عنوان یکی از اعضای مجلس یازدهم از همکاری و هم‌افزایی بی‌شائبۀ یکایک اعضای محترم شورای نگهبان و به‌ویژه ریاست محترم آن شورا تقدیر و تشکر کنم. چراکه خود از نزدیک شاهد تلاش بی‌وقفۀ اعضای محترم و بدنۀ کارشناسی آن شورا برای تسریع در تصویب بسیاری از قوانین به نفع مردم بوده‌ام. اگر مجلس یازدهم به‌دلیل تصویب قوانین کارآمد و لازم مفتخر به عنوان مجلس انقلابی ازسوی رهبر معظم انقلاب شده است، این افتخار جز با همکاری صمیمانه و همراهی شورای محترم نگهبان ممکن نبود.

 

حجم ویدیو: 6.92M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها