رئیسی در بخش خبری ساعت ۱۴:

منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خوانیم/اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند

کد خبر: 1237352

رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک گفت: طبیعتاً به کارهای دولت نقدهایی نیز وارد است اما به هیچ عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خوانیم.

منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خوانیم/اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند

سیدابراهیم رئیسی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت و از بخش های مختلف این رسانه دیدن کرد.

رییسی با حضور در استودیو خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما تصریح کرد: خبرنگاران در تبیین خواسته های مردم برای مدیران و دولتمردان و همچنین در بیان دیدگاه های مسئولین و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگاران نبودند، نسل امروز با رشادت‌های جبهه‌های نبرد آشنا نبود، خاطر نشان کرد: آنچه خبر و گزارش از دفاع مقدس داریم محصول کار خبرنگاران مخلص و شجاع ما در صحنه است وگرنه نسل امروز با رشادت‌هایی که در جبهه‌ اتفاق افتاد آشنا نبودند. اینها همه مرهون زحمت خبرنگاران است.

رئیس جمهور تاکید کرد: باید یاد همه شهدای خبرنگار را گرامی داشت و به ارواح مطهر آنها درود فرستاد.

وی از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطات بین مردم و مسئولان یاد کرد که باید تلاش روزانه و مخلصانه‌ای در عرصه های مختلف داشته باشند.

وی یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: به گفته رییس صدا و سیما رسانه ملی ۱۶۰ شهید دارد که برخی از آنها شهدای روزهای اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و برخی هم مدافعان حرم هستند.

رییسی با بیان اینکه رسانه ملی در انتقال پیام و تبیین افکار عمومی نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ملی کانون و مرکز فرهنگ و فکر و بالندگی در کشور است و این رسانه یکی از مهمترین مسئولیت ها را در بخش فرهنگ ساز کشور بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: رسانه ملی در دفاع از ارزش های اسلامی و ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی نقش مهمی دارد.

رئیس دولت سیزدهم این نکته را یادآور شد که دولت در میدان عمل و اقدام است و تبیین اقدامات دولت به عهده تمامی رسانه هاست.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می داند، اظهار داشت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد ولی این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت های منتقدان گوش شنوا دارد.

وی بیان کرد: برای دولت، صحبت اصحاب رسانه و اصحاب تحلیل حائز اهمیت است و گام های خوبی در رسانه ملی در این زمینه برداشته است و امروز رسانه ملی شاهد یک نگاه تحولی است که معتقدیم با این‌ نگاه تحولی می تواند به سمت قله های پیشرفت حرکت کند./ ایرنا

حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها