تصاویری از آتش سوزی شهربازی جهرم | نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی فاجعه آفرید | حال راکب موتورنمایشی وخیم شد

کد خبر: 1239385

براساس اظهارات مسوولان امدادی دیشب نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است

تصاویری از آتش سوزی شهربازی جهرم | نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی فاجعه آفرید | حال راکب موتورنمایشی وخیم شد

بر اثر انفجار در باک یکی از ۲ موتورسیکلت حاضر در نمایشی با عنوان دیوارمرگ، هفت مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که شدت جراحت یک نفر بیشتر بوده است.

شامگاه پنجشنبه، ۲۶ مرداد، یکی از ۲ موتورسیکلت حاضر در نمایش آکروباتیک پارک کوهسار شهر جهرم، به دلیل نشتی بنزین، دچار انفجار باک شد و آتش به دیواره چوبی محل نمایش سرایت کرد.

آتش‌نشانی ساعت گزارش آتش سوزی را ۲۰ و ۲۲ و علت وقوع آتش سوزی را نشت بنزین از یک موتورسیکلت در حال نمایش اعلام کرده است.

چوبی بودن سازه و وجود چتری قابل اشتعال روی آن، منجر به سرعت انتقال و انتشار حریق شده است.

موحد، مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم به ایسنا گفت: در این حادثه تیم‌های اعزامی اورژانس، ۷ مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده است.

موحد اضافه کرد: از بین این 7 نفر، راکب موتورسیکلت، با وضعیت وخیم در آی سی یوبه دلیل سوختگی و وارد شدن ضربه به سر و یکی از مصدومان با جراحت سوختگی حدود ۳۰ درصد در بیمارستان پیمانه جهرم بستری هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه، هیچ مصدومی به شیراز منتقل نشده است، گفت: ۵ نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان، همان ساعات اولیه مرخص شدند.

موحد خاطرنشان کرد که شماری از افراد حاضر در محل نیز دچار جراحت‌های سطحی شده بودند که با مراجعه به اورژانس، تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند./ ایسنا

حجم ویدیو: 16.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها