بازدید میدانی معاون اول رئیس‌جمهور از مرز مهران

کد خبر: 1242325

بازدید میدانی معاون اول رئیس‌جمهور از مرز مهران

بازدید میدانی معاون اول رئیس‌جمهور از مرز مهران

 معاون اول رئیس جمهور وارد فرودگاه شهدای ایلام شد

معاون اول رئیس جمهور با استقبال استاندار ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

دقایقی پیش محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با استقبال حسن بهرام نیا استاندار ایلام و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

بازدید از مرز مهران و مسیرهای اربعین در استان مهم‌ترین برنامه معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در سفر به ایلام است.

 مخبر: معطلی مردم در شهر مهران از ۱۳ ساعت به ۵۸ دقیقه رسید

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شاهد تسهیل تردد زائرین و بهبود خدمات و به تبع آن رضایتمندی مردم هستیم، گفت: میزان معطلی مردم در ترافیک شهر مهران از ۱۳ ساعت در سال گذشته به ۵۸ دقیقه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز مهران، محمد مخبر عصر امروز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام، مسئولین پایانه و دستگاه های خدمات رسان، با اشاره به مشکلات سال گذشته در این پایانه اظهار داشت: سال گذشته در چنین جلسه ای به بررسی مشکلات پرداختیم و فهرستی از 40 مشکل نظیر تغذیه، آب، جاده، کمبود دستگاه های سرمایشی، سرویس بهداشتی و سایر مسائل پیش روی ما قرار داشت.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز در بازدیدی که داشتم خوشبختانه خبری از مشکلات سال گذشته نبود و با تمرکزی که دولت بر تکمیل زیرساخت ها داشته، شاهد تسهیل تردد زائرین و بهبود خدمات و به تبع آن رضایتمندی مردم هستیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون کنترل گذرنامه در حد سه چهار ثانیه طول می کشد. علاوه براین کاهش ترافیک در شهر مشهود است بطوری که میزان توقف و معطلی مردم در ترافیک از 13 ساعت در سال گذشته به حدود 58 دقیقه در حال حاضر رسیده است. همه اینها بعلاوه افزایش ظرفیت پارکینگ ها و زیرساخت های بهداشتی در افزایش رضایتمندی مردم تاثیر گذاشته است.

مخبر ضمن قدردانی از دولت و مردم عراق بخاطر میزبانی از زائران امام حسین(ع) و تعامل مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی، افزود: یکی از موضوعات که باید مورد توجه قرار گیرد بازگشت زائران است. مطابق روال سال های گذشته مواکب عراقی پس از اربعین به فعالیت خود خاتمه می دهند و این در حالی است که روند بازگشت زوار ایرانی تا چند روز پس از اربعین ادامه دارد که از مواکب ایرانی می خواهیم تا بازگشت کامل زوار به کشور، به فعالیت و خدمات رسانی خود ادامه دهند.

حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها