ناامنی در اسرائیل همچنان ادامه دارد

کد خبر: 1247466

درگیری و زد و خورد در خیابان‌های تل‌آویو که از دیروز آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و بعد از کشته شدن یک شهرک نشین که عصر امروز اتفاق افتاد جان یک تبعه اریتره هم در نتانیا واقع در جنوب تل‌آویو گرفته شد.

ناامنی در اسرائیل همچنان ادامه دارد

درگیری و زد و خورد در خیابان‌های تل‌آویو که از دیروز آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و بعد از کشته شدن یک شهرک نشین که عصر امروز اتفاق افتاد جان یک تبعه اریتره هم در نتانیا واقع در جنوب تل‌آویو گرفته شد.

 رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند شدت درگیری به حدی است که ده‌ها دستگاه آمبولانس به منطقه نتانیا اعزام شده‌اند.

به نوشته این رسانه‌ها درگیری بین دو گروه از اریتره‌ای‌ها در جنوب تل‌آویو آغاز شد و به سرعت به خشونت گرایید که در جریان آن دست کم 10 نفر زخمی‌شدند که یکی از زخمی‌ها در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد، همچنین پلیس رژیم صهیونیستی نیز 15 نفر از حاضرین در درگیری را هم بازداشت کرد.

ماکو پایگاه اطلاع رسانی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در رابطه شدت گرفتن خشونت، نا امنی و جرم و جنایت در عمق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل آخر هفته خونینی را پشت سر گذاشته است.

در جریان آخرین درگیری که شامگاه شنبه در نتانیا رخ داد، یک تبعه اریتره کشته و دست کم 8 نفر دیگر زخمی‌ و راهی بیمارستان شدند، این در حالی است که فقط طی امروز شنبه 3 نفر بر اثر درگیری و خشونت‌های مختلف سیاسی و نژادی جان خود را از دست داده‌اند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، تصاویر منتشر شده از این درگیری نشان می‌دهند که شماری از جوانان در حال کتک زدن یکدیگر هستند و به یکدیگر از جمله کسانی که به زمین افتاده‌اند حمله ور می‌شوند.

به اعتراف این رسانه عبری زبان از ابتدای ماه جاری میلادی (سپتامبر) 135 نفر فقط بر اثر درگیری‌های اتباع اریتره زخمی ‌شده‌اند، این افراد در جریان درگیری با یکدیگر یا درگیری پلیس با آنها زخمی‌ شدند.

اما موج خشونت به این حادثه ختم نمی‌شود بلکه به گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز شنبه حوادث متعدد خشونت آمیز دیگری هم در میان صهیونیست‌ها به وقوع پیوسته است که یکی از آنها مرگ یک فرد حدودا چهل ساله در نزدیکی حیفا بود، این فرد به ضرب چند گلوله از پای در آمد.

همچنین شخص دیگری نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شد، قبل از آن نیز یک مرد حدود 30 ساله در منطقه زئیف بیک در قدس (اشغالی) با ضربات متعدد چاقو به شدت زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

به نوشته این رسانه با کشته شدن شهرک نشین مجروح شده در قدس شمار قربانیان جرم و خشونت در (فلسطین اشغالی) از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به یش از 191 کشته رسید، این در حالی است که این رقم در کل سال گذشته میلادی 81 نفر بود.

در ادامه این گزارش هم آمده است یک مقیم تبعه خارجی هم شب شنبه در جریان یک حادثه خشونت آمیز در تل‌آویو جان خود را از دست داد، علاوه بر این خارجی که 31 ساله بود 9 نفر دیگر نیز در حادثه خشونت آمیز زخمی‌شدند./ تسنیم

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها