آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس / کدام استان ها رکوردار شدند؟

کد خبر: 1251491

سخنگوی ستاد انتخابات کشور:تا ظهر امروز ۵۲۳۰ نفر ثبت‌نام خود را برای انتخابات مجلس دوازدهم نهایی کردند و ۱۳۲۱ نفر در چهارمین روز نام‌نویسی برای راهیابی به مجلس ثبت‌نام کردند.

آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس / کدام استان ها رکوردار شدند؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با نام نویسی یک هزار و ۳۲۱ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز نام نویسی، شمار ثبت‌نام‌کنندگان به ۵ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ گفت: در روز چهارم ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک هزار و ۳۲۱ نفر نام نویسی کردند که در مجموع این چهار روز تاکنون، تعداد ثبت نام‌کنندکان به ۵ هزار و ۲۳۰نفر رسید.

ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر به مدت یک هفته آغاز شد و داوطلبان می توانند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور مدت زمان نام نویسی را بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه عنوان کرد و گفت که بستگی به بسته‌بندی دارد که داوطلبان از قبل انجام داده‌اند و باید اطلاعاتشان را از قبل آماده کنند که در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات به اطلاع آنها خواهد رسید و در پیامک‌هایی که برای آنها رفته مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره جابجایی حوزه انتخابیه گفت که در طول دوره ثبت نام نهایی، داوطلبان از صبح ۲۷ مهرماه تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان می توانند حوزه انتخابیه خود را جابجا کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود./ ایرنا

 

حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها