قالیباف: برای آنکه بدانید طوفان‌الاقصی واکنش به چه وضعیت ظالمانه‌ای بود، بیانیۀ آغازِ جنگ از سوی برادرِ قهرمانم ابوخالد محمد ضیف را بخوانید

کد خبر: 1251765

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با سفرای کشورهای اسلامی و دبیران سازمان‌های بین‌المللی مستقر در تهران: چه کسی باور می‌کند ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مسجد‌الاقصی به‌عنوان یکی از مقدس‌ترین مکان‌های بیش از یک میلیارد مسلمان در حال تخریب است؟ فقط به این دلیل که افرادی با خوی شیطانی از برپابودن نماز در این مسجد نگران‌اند و آن را مانع پروژه‌های اهریمنی خود می‌دانند؟

قالیباف: برای آنکه بدانید طوفان‌الاقصی واکنش به چه وضعیت ظالمانه‌ای بود، بیانیۀ آغازِ جنگ از سوی برادرِ قهرمانم ابوخالد محمد ضیف را بخوانید

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با سفرای کشورهای اسلامی و دبیران سازمان‌های بین‌المللی مستقر در تهران: چه کسی باور می‌کند ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مسجد‌الاقصی به‌عنوان یکی از مقدس‌ترین مکان‌های بیش از یک میلیارد مسلمان در حال تخریب است؟ فقط به این دلیل که افرادی با خوی شیطانی از برپابودن نماز در این مسجد نگران‌اند و آن را مانع پروژه‌های اهریمنی خود می‌دانند؟ چه کسی باور می‌کند  فلسطینی‌ها در وضعی به سر می‌برند که زن و مرد فلسطینی در خیابان به دست شهرک‌نشین صهیونیست کشته می‌شود و جنازه‌اش ساعت‌ها روی زمین می‌ماند؟ فقط به این دلیل که آن شهرک نشین به او مشکوک شده و رفتارش را نپسندیده است. چه کسی باور می‌کند فلسطینی‌ها در دو سال گذشته در وضعی زندگی کرده‌اند که به‌عنوان مثال، یک روز عصر که به خانه برگشته‌اند دیده‌اند همسایۀ یهودی آن‌ها خانه‌شان را غصب کرده و وقتی به او اعتراض کرده‌اند تنها پاسخی که شنیدند این بوده که اگر من این خانه را غصب نکنم، یک نفر دیگر این کار را خواهد کرد.

واقعاً آیا قابل‌تصور است که در میانۀ قرن بیست‌ویکم در رژیمی که کشورهای غربی صددرصد از آن حمایت می‌کنند چنین صحنه‌هایی هر روز رخ بدهد و صدایی از کسی در جهان درنیاید؟ فلسطینی‌ها در روز ۷ اکتبر به چنین شرایطی واکنش نشان دادند. در واقع فلسطینی‌ها آن روز تصمیم گرفتند، به‌جای اینکه هر روز بمیرند، یک‌بار با عزت و با شرف بمیرند.

 

حجم ویدیو: 9.61M | مدت زمان ویدیو: 00:04:15 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها