کنایه جالب قالیباف به وضعیت صهیونیست‌ها

کد خبر: 1252465

قالیباف در همایش 4 هزار نفری مبنا با اشاره به وضعیت فعلی صهیونیست ها، گفت: پارسال اراذل و اوباش دنیا و صهیونیست ها می گفتند کار نظام تمام است، امروز ما می گوییم اسراییل در حال نابودی است.

کنایه جالب قالیباف به وضعیت صهیونیست‌ها

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در بخشی از سخنانش در همایش 4 هزار نفری مبنا در مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت:  پارسال اراذل و اوباش دنیا و صهیونیست ها می گفتند کار نظام تمام است، امروز ما می گوییم اسراییل در حال نابودی است.

وی  افزود: سال گذشته همین موقع همه اراذل و‌ اوباش دنیا به همراه صهیونیست ها جمع شده بودند و می گفتند جمهوری اسلامی همین روزها تمام می شود. امروز  همه اشرار عالم جمع شده اند۲۰۰۰ کیلومتر آنطرف تر و ما می گوییم اسراییل در حال نابودی است.

اولین گردهمایی 4 هزار نفری مبنا با حضور جوانان و فعالان انقلابی سراسر کشور و چهره‌های شاخص جریان انقلاب، نمایندگان مجلس، دبیران احزاب و فعالان سیاسی کشور امروز ۴ آبان در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

این اجلاس با تأکید بر ۳ مؤلفه افزایش مشارکت در انتخابات، دعوت به همگرایی و کارآمدی و در نهایت تشکیل مجلسی انقلابی در انتخابات اسفند ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است./فارس

حجم ویدیو: 3.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها