القسام دیمونا را موشک باران کرد

کد خبر: 1252723

گردان‌های القسام در پاسخ به قتل عام غیرنظامیان در غزه، دیمونا را هدف موشک‌های خود قرار داد.

القسام دیمونا را موشک باران کرد

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که موضع نظامی صهیونیستی «صوفا» را با خمپاره هدف قرار داده است.

به نقل از الجزیره، با وجود حملات شدید و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین همچنان در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و خمپاره هدف قرار می‌دهد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن مراکز تجمع دشمن صهیونیست در مرکز نظامی «صوفا» واقع در اطراف نوار غزه با استفاده از خمپاره سنگین خبر داد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که با استفاده از خمپاره سنگین موضع نظامی صهیونیستی «مارس» واقع در اطراف نوار غزه را هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس از حمله موشکی شدید به بئر السبع خبر داد.

منابع صهیونیستی اذعان کردند که مقاومت فلسطین موفق شده است یک ساختمان صهیونیستی را در بئر السبع هدف قرار بدهد. در نتیجه حملات مقاومت، آژیر هشدار در بئر السبع واقع در صحرای نقب به صدا درآمد.

گردان‌های قسام پیش‌تر اعلام کرد که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی شهرک صهیونیستی عسقلان و مناطق اشغالی اطراف آن را هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که جنگ‌افزارهای دشمن صهیونیستی که از شمال غرب بیت لاهیا وارد نوار غزه شده بودند را هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های قسام، تجهیزات دشمن در موضع صهیونیستی ایرز را با خمپاره مورد هدف قرار داد.

 

حجم ویدیو: 301.29K | مدت زمان ویدیو: 00:00:04 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها