قسام تل‌آویو را هدف قرار داد

کد خبر: 1256226

گردان‌های قسام اعلام کرد تل‌آویو را به تلافی جنایات رژیم اشغالگر با موشک‌های خود هدف قرار داده است.

قسام تل‌آویو را هدف قرار داد

گردان‌های قسام اعلام کرد تل‌آویو را به تلافی جنایات رژیم اشغالگر با موشک‌های خود هدف قرار داده است.

همچنین سرایا القدس اعلام کرد که طی دو عملیات جداگانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه نتساریم و اطراف عمارت بکرون با موشک‌های بدر ۱ هدف قرار داده است.

تل آویو موشکباران شد

منابع خبری اعلام کردند که صدای آژیر خطر در تل آویو به صدا درآمده و متعاقب آن انفجارهای شدید هم شنیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری اعلام کردند که صدای آژیر خطر در تل آویو به صدا درآمده و متعاقب آن انفجارهای شدید هم شنیده شده است.

برخی منابع از فرار صهیونیستها پس از موشکباران خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که برخی ساختمان ها به طور مستقیم هدف قرار گرفته است.

گردانهای قسام اعلام کرد: در واکنش به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان، تل آویو را موشکباران کردیم.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک صهیونیست در تل آویو خبر داد و حال این صهیونیست زخمی شده را وخیم گزارش داد.

انهدام ۲۰ تانک و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای فلسطین از انهدام ۲۰ تانک و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی درگیری‌های زمینی امروز در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که گردان‌های القسام ۳ خودروی صهیونیست‌ها را در غرب شهر غزه با راکت‌های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در محور جنوب شهر غزه با سامانه موشکی «رجوم» هدف قرار دادند.

منابع خبری همچنین از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی دانشگاه آزاد قدس، در غرب خیابان النصر غزه خبر دادند.

گردان‌های القسام همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در بیت حانون را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادند.

در همین راستا، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که از بامداد امروز تاکنون ۲۰ تانک، بولدوزر و نفربر رژیم صهیونیستی را منهدم کردند و تل‌آویو و تجمع نیروهای این رژیم در شرق جوهرالدیک، پایگاه رعیم، سایت کرم ابوسالم را هدف قرار دادند.

برپایه این گزارش، رزمندگان مقاومت همچنین ۱۰ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر طی امروز به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کردند. در درگیری‌های امروز همچنین نیروهای ویژه ارتش رژیم اشغالگر مستقر در ساختمان‌ها در شمال و غرب غزه با خمپاره TBG هدف قرار گرفته شدند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد سی و نهمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی به بیمارستانها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تامین برق بیمارستان ها شده است که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان‌ها و قطع برق منجر شده است.

حجم ویدیو: 1.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها