روایت قالیباف از درجه‌دارشدن زنان در نیروی انتظامی به فرمان رهبر انقلاب

کد خبر: 1269413

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست تخصصی حضور زنان در حکمرانی: من قلباً به حضور زنان اعتقاد دارم. در مدیریت، نقش زنان را دیده‌ام. گاهی حتی به من اعتراض می‌کنند. اما من در حوزۀ‌ کار نقش زنان را دیده‌ام. وقتی ورود زنان به نیروی انتظامی را خدمت رهبر انقلاب پیشنهاد کردیم، ایشان فرمودند «آقای قالیباف! چرا درجه به ایشان ندهیم؟». بنابراین خانم‌ها نیز در نیروی انتظامی مدرج شدند و درجه گرفتند.

روایت قالیباف از درجه‌دارشدن زنان در نیروی انتظامی به فرمان رهبر انقلاب

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست تخصصی حضور زنان در حکمرانی:  من قلباً به حضور زنان اعتقاد دارم. در مدیریت، نقش زنان را دیده‌ام. گاهی حتی به من اعتراض می‌کنند. اما من در حوزۀ‌ کار نقش زنان را دیده‌ام. وقتی ورود زنان به نیروی انتظامی را خدمت رهبر انقلاب پیشنهاد کردیم، ایشان فرمودند «آقای قالیباف! چرا درجه به ایشان ندهیم؟». بنابراین خانم‌ها نیز در نیروی انتظامی مدرج شدند و درجه گرفتند.

البته موقعیت‌هایی هست که زنان برای آن مناسب نیستند، برای مثال طبیعتاً مناسب نیست ما برای نیروهای مرزبانی از خانم‌ها استفاده کنیم یا خانمی را بگذاریم سرچهارراه و بگوییم ترافیک چهارراه را باز کند. آیا این فرق‌نگذاشتن بین زن و مرد است؟ طبیعتاً این حرف بی‌ربطی است. ولی حتماً مأموریت‌هایی پابه‌پای مردان برای ایفای نقش در نیروی انتظامی برای زنان وجود داشت و دارد.

 

 

 

حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها