«سازمان سنجش و ارزیابی» تأسیس می‌شود

کد خبر: 1277015

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:در آخرین جلسه شورا، تاسیس «سازمان سنجش و ارزیابی» تصویب شد و همین سازمان سنجش فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد. اصول ده‌گانه آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و ‌قرار است وزارتخانه‌های علوم‌ و بهداشت‌، بر‌اساس اصول ده‌گانه آیین‌نامه ارتقا را مدون کنند.

«سازمان سنجش و ارزیابی» تأسیس می‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه "سازمان سنجش و ارزیابی" تأسیس می‌شود، گفت: در آخرین جلسه شورا، تاسیس "سازمان سنجش و ارزیابی" تصویب شد و همین سازمان سنجش فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه تدوین و عملیاتی شدن برش استانی نقشه فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی موفق عمل کرده است اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در استان بوشهر بر اساس نقشه تدوین شده قابل توجه است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، بسترسازی برای فرهنگ انتخابات در استان بوشهر مسرت‌بخش است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب اصول دهگانه آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: این اصول دهگانه ابلاغ شده و قرار است وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه‌های دیگری که در تدوین آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی مداخله می‌کنند بر اساس اصول دهگانه آیین‌نامه ارتقا را مدون کنند تا در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شود.

خسروپناه  با بیان اینکه تاکنون بیش از نیمی از استان‌ها برش استانی نقشه فرهنگی تدوین کرده‌اند گفت: تاکنون ۱۴ استان در سراسر کشور برش استانی نقشه فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین کرده‌اند و بر اساس برنامه‌ریزی مابقی استان‌ها تا دو ماه آینده تدوین می‌کنند.

وی با اشاره به رصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان‌ها خاطرنشان کرد: یک اتاق وضعیت راه‌اندازی شده است و به‌زودی رونمایی می‌شود و در مرکز رصد و برنامه‌ریزی و ارزیابی آخرین وضعیت مصوبات شورای فرهنگ عمومی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی استان‌ها بررسی می‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: ۹۴ مجموعه رصدی که در کشور فعالیت می‌کنند اطلاعات خود را در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه "سازمان سنجش و ارزیابی" تأسیس می‌شود، گفت: در آخرین جلسه شورا، تاسیس "سازمان سنجش و ارزیابی" تصویب شد و همین سازمان سنجش فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد.

قدس انلاین

 

حجم ویدیو: 7.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:54 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها