وزیر نیرو: معادل ۲.۵ سال باران در سیستان و بلوچستان بارید

کد خبر: 1278760

وزیر نیرو با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و بازدید از وضعیت این مناطق، ‌دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات سیل‌زدگان صادر کرد.

وزیر نیرو: معادل ۲.۵ سال باران در سیستان و بلوچستان بارید

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو صبح امروز با حضور در مناطق دچار سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان از میزان خسارت های ایجاد شده به بخش‌های زیرساختی و همچنین از روند امدادرسانی به مردم سیل زده توسط تیم‌های حاضر در منطقه بازدید کرد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان تلفات جانی نداشته است، گفت: بلافاصله پس از بارندگی های اخیر مسئولان پای کار آمده و با خدمات رسانی به موقع، مشکلات ناشی از سیل را تا حد زیادی برطرف کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بارندگی در استان علاوه بر جنوب استان مناطقی از جمله شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و سراوان نیز تحت تاثیر قرار گرفتند که 65 روستا دچار مشکل شدند، افزود: خوشبختانه در بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم و تنها برخی راه ها مسدود شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ادامه یافتن بارندگی در شهرستان‌های قصرقند و نیکشهر سدها به دلیل حجم بارندگی زیاد در زمان کوتاه سرریز کرد. حدود 160 تا 260 میلیمتر بارندگی در هر یک از مناطق دشتیاری تا قصرقند را شاهد بودیم اما باید بتوانیم علاوه بر مهار سیل، آب را ذخیره سازی کنیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها