یک فوتى و ٣ مصدوم در انفجار مواد محترقه در بروجرد

کد خبر: 1280079

رئیس هلال‌احمر بروجرد: به دنبال انفجار مواد محترقه در یک باب منزل مسکونى در شهرستان بروجرود، خیابان صفا، ۳ تیم عملیاتى هلال‌احمر به محل اعزام شدند. در این حادثه ٣ نفر مصدوم و ۱ نفر نیز جان‌ خود را از دست داد.

یک فوتى و ٣ مصدوم در انفجار مواد محترقه در بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بروجرد:لحظه‌ای پیش یک منزل مسکونی واقع در خیابان صفا بروجرد به‌علت مواد محترقه دچار انفجار شد. امکان وجود افراد در زیر آوار وجود دارد. 

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۳ نفر مصدوم شدند.

 محمد کرمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام حادثه انفجار مواد محترقه در یک باب منزل مسکونی دو طبقه در میدان صفای شهر بروجرد، تیم‌های هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، تصریح کرد: ۳ نفر مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد خاطرنشان کرد: تیم‌های آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در محل حادثه به فوریت حضور یافتند و عملیات امدادرسانی را مدیریت کردند.

کرمی یادآور شد: اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد./ مهر

 

 

حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها