قالیباف: شهید مطهری عمر شریف خود را صرف مبارزۀ سرسختانه با انحرافات کرد

کد خبر: 1288608

قالیباف: شهید مطهری عمر شریف خود را صرف مبارزۀ سرسختانه با انحرافات کرد | جوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشۀ شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس‌نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آن‌ها نشوند 🔖 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نطق پیش‌ازدستور: 📌 شهید مطهری پارۀ تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزۀ سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب‌زده‌‌ها بود. جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی، اندیشۀ بلند مطهری را که جوهر اندیشۀ امام است، چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس‌نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آن‌ها نشوند. 📌 مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامۀ هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می‌تواند تحولی جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

قالیباف: شهید مطهری عمر شریف خود را صرف مبارزۀ سرسختانه با انحرافات کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نطق پیش‌ازدستور: شهید مطهری پارۀ تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزۀ سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب‌زده‌‌ها بود. جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی، اندیشۀ بلند مطهری را که جوهر اندیشۀ امام است، چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس‌نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آن‌ها نشوند.

 مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامۀ هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می‌تواند تحولی جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها