ماندگارترین تصویر مردم ایران از رئیس‌جمهور شهید

کد خبر: 1293182

مردم از ماندگارترین تصویری که از رئیس جمهور شهید در ذهنشان مانده است می‌گویند.

ماندگارترین تصویر مردم ایران از رئیس‌جمهور شهید

یکم خرداد ماه، خبر شهادت آیت الله رئیسی در گوش دنیا پیچید و ملتی را داغدار کرد. همراهی با محرومان، ولایت مداری، انقلابی بودن، باکفایت و کارآمد بودن و خدمتگزاری خالصانه برای مردم از مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود که میلیون‌ها نفر را برای تشییع پیکرش راهی خیابان‌ها کرد.

پیر و جوان، کودک و بزرگسال، همه آمدند تا شکوه و عظمت شهید رئیسی در تاریخ ماندگار شود.هرکدام از مردم تصویری نیکو از شهید رئیسی در ذهن دارند که حالا تبدیل به خاطره‌ای شده تا برای آیندگان بازگو شود و بدانند که سید محرومان بی واسطه و در کمال تواضع در میان اقشار مختلف مردم میرفت تا خودش شخصا گوش شنوایی برای دردهایشان باشد.

حالا به میان مردمی آمدیم که برای تشییع و وداع با پیکر شهید رئیسی به میدان آمدند. به سراغ تعدادی از آن‌ها می‌روم و میپرسم، بهترین و ماندگار ترین تصویری که از شهید رئیسی در ذهن و به یادگار دارید چیست؟

 یک آقای میانسال که لباس مشکی بر تن کرده و عکس آیت الله رئیسی را در دست دارد، گفت: از اهالی جنوب شرق استان کرمان هستم. بهترین تصویرم از رئیس جمهور شهید آنجایی است که آیت الله رئیسی در تمام حوادث  و رخداد های طبیعی مانند سیل، شخصا حضور داشتند.

یک پسر نوجوان هم مقابل دوربین ما حاضر شد و اظهار داشت: امروز برای تشییع رئیس جمهور شهید آمدم تا از زحماتش تشکر کنم، تصویر من از آیت الله رئیسی زحماتی است که برای ملت کشیدند‌.

دو پسر جوان هم که از رفتن شهید رئیسی مغموم هستند به خبرنگار تسنیم گفتند: امروز به پاس خوبی‌های آیت الله رئیسی به اینجا آمدیم و تصویر خوبی از ایشان در ذهن داریم.

یک دختر نوجوان هم به خبرنگار تسنیم گفت: آقای رئیسی را خیلی دوست داشتم، ایشان دلسوز مردم و مهربان بودند. خیلی ناراحت از دست دادنشان هستم.

یک آقای میانسال نیز درباره بهترین تصویری که از شهید رئیسی دارد، اظهار داشت: تصویری که از ایشان دارم مربوط به سفر به سیستان و بلوچستان است. در این سفر دیدن که چگونه بین محروم و سیل زده حضور داشت و خاک روی عبا و عمامه اش بود‌.

یک خانم جوان نیز تصریح کرد: بهترین تصویری که در ذهن دارم تصویر بوسه شهید سلیمانی بر پیشانی شهید رئیسی است.

یکی دختر نوجوان هم از خستگی ناپذیری و روحیه جهادی شهید رئیسی یاد کرد و دیگری گفت: بهترین تصویر من مربوط به وقتی است که شهید رئیسی در ضریح امام رضا(ع) را باز میکند و خم میشوند و سنگ را بوسه میزنند که نشان از  اخلاص ایشان است.

هرچند شهادت هنر مردان خداست اما خبر رفتنشان سوزان است. آیت الله  رئیسی شهید شد تا نامش تا ابد ماندگار و راهش ادامه دار باشد./تسنیم

حجم ویدیو: 14.50M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها