ضربه سنگین مقاومت به صهیونیست‌ها

کد خبر: 1293289

مجاهدان این گردان‌ها دیروز نیروهای صهیونیستی را به سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کرده وآن‌ها را به اسارت گرفته‌اند.

ضربه سنگین مقاومت به صهیونیست‌ها

 مقاومت اسلامی فلسطین از ضربه سنگنین رزمندگان مقاومت به صهیونیست‌ها و هلاکت و به ارسارت در آمدن چند نظامی صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در پیام صوتی از هلاکت و اسارت چند نظامی صهیونیست در درگیری‌های جدید شمال غزه خبر داد.

وی افزود: رزمندگان مقاومت عصر شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی اسرائیلی را کشته یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

 سخنگوی گردان‌های القسام با انتشار ویدیویی اعلام کرد: مجاهدان این گردان‌ها عصر شنبه نیروهای صهیونیستی را به سمت یک تله  در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به قتل رسانده و زخمی کرده و آنها را به اسارت گرفته‌اند.

سخنگوی القسام همچنین اعلام کرد، رزمندگان مقاومت فلسطین همچنین طی بیش از دو هفته در رفح و بیت حانون ده‌ها عملیات علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند.

ابوعبیده با  اعلام اینکه «دشمن به سیاست کورکورانه و بیهوده در انتقام و تخریب ادامه می‌دهد» تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از شکست به شکستی دیگر منتقل می شود و به دنبال دستاوردهای پوچ و بیهوده است تا کشتارهای خود را علیه ملت ما توجیه کند.

وی افزود: مجاهدان فلسطینی در همه محورهای نبرد در نوار غزه در حال دادن درسی فراموش نشدنی به اشغالگران صهیونیست هستند و از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

 

 

حجم ویدیو: 1.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها