کنعانی: بیش از ۳۳۰ پیام تسلیت دریافت‌ کردیم

کد خبر: 1293562

نقش رئیس‌جمهور شهید و وزیرخارجه شهید در بازه زمانی تقریبی سه سال گذشته در توسعه روابط و مناسبات خارجی ایران با دیگر کشورهای جهان و همچنین ساختارها و سازوکارهای چند جانبه منطقه‌ای و بین‌المللی یک نقشه برجسته و ماندگار است

کنعانی: بیش از ۳۳۰ پیام تسلیت دریافت‌ کردیم

سخنگوی وزارت خارجه:   نقش رئیس‌جمهور شهید و وزیرخارجه شهید در بازه زمانی تقریبی سه سال گذشته در توسعه روابط و مناسبات خارجی ایران با دیگر کشورهای جهان و همچنین ساختارها و سازوکارهای چند جانبه منطقه‌ای و بین‌المللی یک نقشه برجسته و ماندگار است

ما شاهد یک جهش محسوس توسعه مناسبات خارجی ایران و همچنین ارتقاء جایگاه منطقه‌ای و جهانی کشور ما در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی بودیم. 

کثرت پیامهای تسلیت و ابراز همدردی از لحظات این حادثه دلخراش با ملت بزرگ ایران بود. بر اساس آماری که به طور تقریبی من دارم ما دریافت‌کننده بیش از ۳۳۰ پیام از مقامات عالیه کشورهای مختلف جهان از جغرافیای متنوع و متکثر جهانی برای رهبر معظم انقلاب، دولت و همچنین سرپرست دولت و سرپرست وزارت امورخارجه و مقامات عالیه کشورمان بودیم.

این تعداد از این پیام‌ها از جغرافیای مختلف جهان یک شاهد بسیار خوب بر میزان موفقیت دولت و سیاست ایران با کشورهای مختلف جهان بود.

 

حجم ویدیو: 14.14M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها