ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

کد خبر: 1403457

ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم.

 ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آن‌ها خواهد داشت؟

ترامپ: خب، به‌زودی متوجه خواهید شد.

خبرنگار: آیا آتش‌بس همچنان برقرار خواهد ماند؟

ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم.

 

حجم ویدیو: 1.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید