ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!
ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم.
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟
ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد.
خبرنگار: آیا آتشبس همچنان برقرار خواهد ماند؟
ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم.
دیدگاه تان را بنویسید