مردمانی که اجدادشان را حمل می‌کنند! +تصاویر

کد خبر: 556925

گینه پاپوا یکی از مرموزترین نقاط جهان است. این منطقه که در دل اقیانوس آرام و در نزدیکی استرالیا و اندونزی قرار دارد، قبایلی را در خود جای داده که از عجیب ترین جوامع بشری به حساب می آیند.

مردمانی که اجدادشان را حمل می‌کنند! +تصاویر
شفقنا: دیلی میل می نویسد یکی از عجیب ترین قبایل جهان، قبیله «دانی» است که برخی از اعضای آن هنوز اجدادشان را با خود در خانه اشان نگهداری می کنند. رسمی که این قبیله قرنها بدان پایبند بوده، مومیایی کردن اجساد با دود بوده است. البته این رسم دیگر اکنون اجرا نمی شود.
قبیله
در برخی خانه های مردم قبیله دانی می توانید جسدی مومیایی شده و زغالی مربوط به صدها سال پیش را ببینید. البته این مردم آیین های دیگری داشته و دارند که بعضا وحشتناک هستند؛ یکی از آنها این بوده که پس از مرگ یک مرد، همه زنان آن خانواده مجبور بودند یک بند از یکی از انگشتان خود را قطع کنند؛ رسم دیگر مردمان قبیله دانی البته برهنگی است. این قبیله را اولین بار ریچارد آرچبولد، زیست شناس و انسان-باستان شناس انگلیسی در سال ۱۹۳۸ کشف کرد. هنوز پس از سالها، عده زیادی از سرتاسر جهان به محل زندگی قبیله دانی در کوهستان های غرب پاپوا می آیند تا آیین های آنها را تماشا کنند. آیین هایی همچون جنگ نمادین دو قبیله و یا رقص های محلی. البته در هنگام برگزاری مراسم آیینی این قبیله، نیروهای پلیس اندونزی هم برای مراقبت از اوضاع حضور دارند. به برخی تصاویر قابل ارائه از مردم این قبیله نگاهی بیندازید.
مردمانی که اجدادشان را حمل می‌کنند! +تصاویر
مردمانی که اجدادشان را حمل می‌کنند! +تصاویر
قبیله
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها