ورود پیکر شهید حججی به اصفهان +تصاویر

کد خبر: 729955

پیکر شهید حججی با استقبال ویژه ای از مردم وارد فرودگاه اصفهان شد.

ورود پیکر شهید حججی به اصفهان +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: پیکر شهید حججی با حضور و استقبال پر شور مردم وارد فرودگاه اصفهان شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی از ساعت 16:30 در میدان امام (ره) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایت‌مدار اصفهان برگزار می‌شود.

پیکر این شهید گرانقدر که پس از 50 روز به ایران بازگرداننده شد و در مشهد و تهران در جمع خیل عزاداران حسینی تشییع شده بود.

رونمایی تمثال شهید حججی در مقابل پیکر شهید حججی

از تمثال شهید حججی در مقابل پیکر شهید با حضور پدر شهید رونمایی شد و صحبت های پدر شهید با پسرش قرائت شد.

هم اکنون مداحی سید رضا نریمانی در وصف سالار شهیدان با حضور انبوه جمعیت مردم شهید پرور اصفهان و در حالی که پیکر شهید محسن حججی بر دوش مردم است در حال انجام است. شهید حججی نمونه ای از جوانان بصیر انقلابی است

مشاور رهبر انقلاب شهید حججی را نمونه ای از جوانان بصیر انقلابی دانست و گفت: مردم هوشمند اصفهان همیشه از انقلاب و دفاع مقدس تا کنون حضور پررنگ در صحنه های حساس ایران اسلامی داشته اند.

با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید حججی و بوسه زدن بر تابوبت حامل این شهد گفت: استکبار جهانی بعد از فتنه داعش به دنبال ایجاد توطئه ای دیگر در اقلیم کردستان هستند.

وی گفت: چهار کشور ایران،عراق، سوریه و ترکیه باید برای جلوگیر یاز این توطئه صهیونستی و رفراندوم غیر قانونی هماهنگ عمل کنند.

وی گفت: این توطئه با هدف تغییر در زئوپولتیک منطقه و تجزیه چند کشور از جمله عراق و تکمیل عملکرد تکفیری ها در حال اجرا است.

آمریکا ها چندین پایگاه در اربیل ساخته اند و فردی که به دنبال جداسازی و تجزیه است با حمایت آمریکاهایی و هم پیمانانش به دنبال ایجاد فتنه ای جدید است و ما باید دراین رابطه هوشیار باشیم.

سردار صفوی گفت : مطمین باشید که تمامی این جنایت توسط آمریکایی ها صورت می گرفت و آنها در حالی شکست خود را قطعی دیدند به فکر سناریو جدید در کردستان رفتند.

دشمن ببیند که با شهادت محسن حججی و صد ها شهید مدافع حرم مردم همچنان آماده مبارزه با دشمن خبیث هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها