علی کریمی و فرهاد مجیدی روز دربی ۸۵ کجا بودند؟

کد خبر: 741541

به روال سالهای پیش، انتظار می‌رفت روز دربی، این دو چهره در میان تماشاچیان ورزشگاه حضور داشته باشند.

علی کریمی و فرهاد مجیدی روز دربی ۸۵ کجا بودند؟

خبرورزشی: مانند بسیاری از دربی های قبلی پیش از دربی 85 نیز گفته شد علی کریمی و فرهاد مجیدی چهره های محبوب پرسپولیس و استقلال، برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی می روند اما در نهایت خبری از آنها نشد.

مخاطبان دو تیم دیگر باید عادت کرده باشند که علیرغم صحبت های مطرح شده در خصوص حضور این دو چهره در ورزشگاه آنها را در آزادی نبینند. پیش از دربی 85 موجی خبری در خصوص حضور مجیدی و کریمی در ورزشگاه به راه افتاد در حالی هر دوی آنها در نهایت تصمیم گرفتند برای تماشای دربی به ورزشگاه نروند.

البته تصمیم کریمی و مجیدی خیلی هم تصمیم عجیبی نیست. شاید زمانی که صحبت از دیدار با یک تیم برون مرزی باشد آنها برای حضور در ورزشگاه انگیزه داشته باشند اما حساب دربی با همه دیدارها جداست و این دو که چهره های باهوشی نیز هستند می دانند به دلایل مختلف شاید بهتر باشد برای دربی به ورزشگاه نروند.

یکی از مهم ترین نکات در خصوص علی کریمی و فرهاد مجیدی جایگاه عمیقی است که نزد هواداران خود در این دو تیم دارند به طوری که هرگز هواداران علیه آنها شعار ندادند و این موضوع به مانند یک خط قرمز میان دو طرف باقی مانده است. حضور در دیداری که نیمی از ورزشگاه را هواداران تیم مقابل تشکیل می دهند شاید برای کریمی و مجیدی با ریسک همراه باشد و باعث بروز واکنش منفی از سوی هواداران تیم مقابل شود. کریمی و مجیدی ترجیح می دهند زمانی در ورزشگاه حاضر شوند که جریان حاضر در ورزشگاه به طور کامل همسو با تیم محبوب آنها باشد و نه با حضور همزمان پرسپولیسی ها و استقلالی ها.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها