عکس: آغوش مادرانه

کد خبر: 916201

کانال تلگرامی معراج شهدا تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت

عکس: آغوش مادرانه

مشرق: کانال تلگرامی معراج شهدا تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت:

تصویری ماندگار از لحظه وصال مادر شهید" علیرضا زبیرم" پس از ۳۰ سال در معراج شهدا

پیکر مطهر شهید «زیبرم» پس از 30 سال به وطن بازگشت

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهرری علیرضا زیبرم از شهدای دوران دفاع مقدس پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت 9 صبح از میدان اصلی شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم از شهدای گمنام شهرری پس از 30 سال به وطن بازگشت و در آغوش مادرش در معراج شهدا قرار گرفت و جای پدر شهید در این روز باشکوه خالی است که چند سال پیش پس از سال‌ها انتظار فرزندش دعوت حق را لبیک گفت.

شهید علیرضا زیبرم متولد 30 شهریور ۱۳۴۶ است؛ وی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود که برای حضور در نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس درس و همه چیز را رها کرد و از طریق لشکر 19 فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه‌های جنگ در چهارم خرداد 1367 در پاسگاه زید به شهادت رسید.

این شهید 21 ساله در سال 67 به عنوان شهید جاویدالاثر شناخته شد ولی در کاوش‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح پس از 30 سال از طریق پلاک آزمایش دی ان ای هویت شناسایی شده است.

مراسم وداع مردم شهیدپرور، انقلابی و قدرشناس ری با پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم چهارشنبه دوم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضوی واقع در محله منصوریه شهرری برگزار می‌شود.

مراسم یادبود این شهید سرافراز نیز روز جمعه پنجم بهمن‌ماه از ساعت 14:30 تا 16:30 در همین مسجد برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها