فرار دزدکی مشتریان پس از صرف غذا در رستوران! +فیلم

کد خبر: 941397

اقدام ۱۰ مشتری یکی از رستوران‌های ژاپنی در آمریکا که پس از صرف غذا به صورت دزدکی و بدون پرداخت فیش غذا رستوران را ترک کرده بودند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

فرار دزدکی مشتریان پس از صرف غذا در رستوران! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: اقدام عجیب ۱۰ مشتری یک رستوران در آمریکا که پس از صرف غذا به صورت دزدکی و بدون پرداخت فیش غذا، رستوران را ترک کرده بودند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مشتریان که تعدادی زن و مرد و همچنین سه کودک بودند پس از صرف غذا در یک رستوران ژاپنی در دیترویت بدون پرداخت پول اقدام به خروج از رستوران کرده بودند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است این مشتریان را نشان می‌دهد که پس از صرف غذا یک‌به‌یک از روی صندلی‌های خود بلند شده و به آرامی از درب رستوران خارج می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد که سه کودک پس از صرف غذا به اطراف می‌روند و سپس آن‌ها از خدمتکار تقاضای صورتحساب می‌کنند. این در حالی که پیش از برگشتن خدمتکار به میز این مشتریان، آن‌ها اقدام به ترک رستوران می‌کنند.

بنا به گفته مدیر این رستوران صورتحساب این ۱۰ مشتری بیشتر از ۵۰۰ دلار بود. این اتفاق در روز مادر در آمریکا رخ داد.

"یوکیو اکی"، مدیر این رستوران در گفتگو با KTVU گفت این مشتریان آگاهانه دست به این اقدام زدند. بنا به گفته آقای اکی، آن‌ها با وجود آنکه می‌دانستند صورتحساب رستوران را هنوز پرداخت نکرده‌اند، اما اقدام به ترک رستوران کردند. اکی در این باره گفت: "این ۱۰ مشتری در ساعت ۸ شب وارد رستوران شدند. آنها وقتی غذای خود را به اتمام رساندند از روی صندلی خود بلند شدند و رستوران را ترک کردند. آن‌ها می‌دانستند هنوز صورتحساب را به صندوقدار پرداخت نکرده‌اند."

اکی در پایان در حالی که از عمل این مشتریان ناراحت بود افزود: "در روز مادر آن‌ها نمونه بدی از خود بر جای گذاشتند. (الگوی خوبی برای فرزندان خود نبودند).

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها