شهروندانی که در وسط پارلمان آلمان خود را به مردن زدند! +عکس
آنها به سیاستهای دولت آلمان در قبال تغییرات اقلیم معترض بودند و به همین دلیل مانند مردهها خود را در کف زمین پارلمان انداختند.
آنها به سیاستهای دولت آلمان در قبال تغییرات اقلیم معترض بودند و به همین دلیل مانند مردهها خود را در کف زمین پارلمان انداختند.
ویژه
لینک کوتاه خبر :
دیدگاه تان را بنویسید