تشییع جنازه باورنکردنی گله فیل‌ها برای یک بچه فیل! +فیلم

کد خبر: 943288

ویدئویی که صحنه باورنکردنی تشییع جنازه یک بچه فیل توسط گله‌ای از فیل‌ها را نشان می‌دهد، به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

تشییع جنازه باورنکردنی گله فیل‌ها برای یک بچه فیل! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: شاید برای ما انسان‌ها پذیرش این حقیقت کمی سخت باشد که برخی حیوانات دقیقاً همان حسی که ما نسبت به عزیزان خود داریم، آن‌ها نیز دارا هستند. مثلاً برخی حیوانات مانند انسان حین تولد بچه‌های خود ابراز خوشحالی می‌کنند یا هنگام از دست دادن آن‌ها دچار حزن و اندوه می‌شوند. اتفاق عجیبی که به تازگی در یکی از مناطق هندوستان رخ داده است درستی این ادعا را ثابت می‌کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است تشییع جسد یک بچه فیل توسط خانواده و گروهی از فیل‌ها را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است مشاهده می‌شود در حالی که فیل اول که احتمالاً پدر یا مادر بچه فیل مرده است جسد او را با خرطوم خود حمل می‌کند و سایر فیل‌ها با نظم خاصی در پشت سر او حرکت می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد که این فیل پس از عبور از عرض جاده توقف می‌کنند و جسد بچه‌اش را روی زمین می‌گذارد.

لحظاتی بعد و با رسیدن سایر فیل‌ها، یکی از آن‌ها دوباره اقدام به حمل جسد بچه فیل می‌کند. در این ویدئو این فیل‌ها همگی با عبور از عرض جاده وارد سمت دیگر جنگل می‌شوند. همچنین عده زیادی از ساکنان محلی در حالی که محو تماشای این صحنه باورنکردنی شده‌اند، دیده می‌شوند.

این صحنه باورنکردنی روز جمعه در یک منطقه جنگلی در هندوستان رقم خورد و یک جنگل‌بان محلی پس از تهیه ویدئو، آن را در توییتر به اشتراک گذاشت. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۵۰۰۰ بیننده داشت و ۱۲۰۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها با درج کامنت‌هایی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "ویدئویی تامل برانگیز است. چیز‌هایی زیادی است که انسان باید از حیوانات بیاموزد."

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها