اقدام وحشتناک پدر آفریقایی در اعتراض به پلیس! +فیلم

کد خبر: 943902

مرد جوان اهل آفریقای جنوبی در اعتراضات محلی به تخریب خانه‌اش توسط پلیس دست به اقدامی باورنکردنی و وحشتناک زد.

اقدام وحشتناک پدر آفریقایی در اعتراض به پلیس! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: مرد جوان اهل آفریقای جنوبی که حین درگیری با پلیس این کشور اقدام به پرت کردن دختر خردسالش از پشت بام خانه به پایین کرده بود به یک سال زندان محکوم شد. این مرد ۳۸ ساله که هویتش مشخص نشده است به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته بود. او در یک تظاهرات محلی در اعتراض به تخریب خانه‌اش اقدام به پرت کردن کودک خود از پشت بام خانه به پایین کرد.

در حالی که ماموران پلیس قصد داشتند ده‌ها خانه (کلبه) غیرقانونی را تخریب کنند این مرد برای نشان دادن اعتراض خود در حالی که دخترش را در آغوش داشت به پشت بام خانه رفت. ویدئویی که توسط افراد محلی و با تلفن همراه تهیه شده است تظاهرکنندگان محلی را در حالی که در پایین حضور دارند و از این مرد می‌خواهند کودک خود را به پایین پرتاب کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد مچ پای دخترش را گرفته و آویزان است ماموران پلیس را تهدید می‌کند که او را به پایین پرتاب خواهد کرد.

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این مرد تهدید خود را عملی کرده و کودک را به پایین پرتاب کرده است، یکی از ماموران پیش از سقوط دختر موفق به گرفتن او در هوا شد. گفته می‌شود این اتفاق آوریل سال گذشته رخ داد، اما ویدئوی آن اکنون منتشر شده است.

این مرد که با اتهام تلاش برای قتل مواجه بود روز پنجشنبه در دادگاه به اتهام کودک آزاری مورد محاکمه قرار گرفت و به ۱ سال حبس، پنج سال حبس تعلیقی و همچنین پرداخت ۲۶۴ یورو جریمه محکوم شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آفریقای جنوبی تلاش مسئولان محلی برای تخریب حدود ۹۰ کلبه که به طور غیرقانونی در منطقه جواسلوو ساخته شده بودند موجب درگیری ساکنان محلی با پلیس شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها