مهمان کنجکاو مچ دیوید بکهام را حین تخلف رانندگی گرفت +فیلم

کد خبر: 945846

در حالی که دیوید بکهام ۶ ماه از رانندگی محروم شده بود حین بازگشت از یک جشن با تخلف رانندگی دوباره خود به سوژه رسانه‌های انگلیس تبدیل شد.

مهمان کنجکاو مچ دیوید بکهام را حین تخلف رانندگی گرفت +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: ظاهراً محرومیت ۶ ماهه از رانندگی و ثبت ۶ نمره منفی همراه با جریمه نیز نتوانسته است دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستر یونایتد را از انجام تخلف رانندگی بازدارد. در حالی که حدود ۱ ماه پیش بکهام به دلیل استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان اتومبیل ۶ ماه از رانندگی محروم شد، او بار دیگر و حین بازگشت از یک جشن با تخلف رانندگی دوباره خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه انجام تخلف رانندگی این ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که دیوید بکهام به همراه همسر و دو نفر از دوستانش در صندلی عقب یک رنج روور سوار می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که دوست بکهام در عقب خودرو نشسته است او نیز سوار بر خودرو شده است و سپس همسرش ویکتوریا و دوست همسرش نیز سوار بر خودرو می‌شوند. این در حالی است که در صندلی عقب این خودرو امکان بستن کمربند ایمنی تنها برای سه مسافر وجود دارد.

تخلف دوباره دیوید بکهام در حالی خبرساز می‌شود که رانندگان انگلیسی در صورت نبستن کمربند عقب با ۱۰۰ یورو جریمه روبرو می‌شوند. دیوید بکهام به همراه همسر و دوستانش در ساعت ۲.۲۰ دقیقه بامداد روز جمعه در حال بازگشت از یک جشن بودند. این زوج سالگرد ۲۰ سالگی ازدواج خود را هفته گذشته جشن گرفته بودند.

گفتنی است؛ بکهام پیش از این دو مرتبه به دلیل ارتکاب تخلف رانندگی ۶ نمره منفی در گواهینامه رانندگی‌اش ثبت شده و ۲۰۰ پوند جریمه هم برایش در نظر گرفته شده بود. پلیس انگلیس ماه پیش نیز به دلیل تکرار تخلف، بکهام را علاوه بر ۶ ماه محرومیت از رانندگی ۷۵۰ پوند جریمه کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها