اقدام عجیب قاچاقچیان حین تعقیب گارد ساحلی آمریکا! +فیلم

کد خبر: 949102

قاچاقچیان مواد مخدر که حین قاچاق مقادیر زیادی مواد مخدر تحت تعقیب گارد ساحلی بودند دست به اقدام عجیبی زدند.

اقدام عجیب قاچاقچیان حین تعقیب گارد ساحلی آمریکا! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام قاچاقچیان مواد مخدر در ریختن مواد به داخل اقیانوس آرام را به تصویر می‌کشد. این قاچاقچیان که حین قاچاق مقادیر زیادی مواد مخدر تحت تعقیب گارد ساحلی آمریکا بودند حین فرار اقدام به ریختن مواد به داخل اقیانوس کردند.

این حادثه روز جمعه و در سواحل سن دیگو آمریکا رخ داد. در ویدئوی منتشر شده که توسط هلی کوپتر گارد ساحلی تهیه شده مشاهده می‌شود در حالی که قایق قاچاقچیان در فاصله‌ای بسیار نزدیک تحت تعقیب قایق گارد ساحلی است قاچاقچیان تصمیم می‌گیرند تعدادی از بسته مواد مخدر را به داخل آب بیندازند. در این عملیات ۹ قاچاقچی دستگیر شدند. مواد مخدر ضبط شده از نوع کوکائین بود که مقدار آن ۲۳۰۰ پوند و ارزش آن حدود ۳۰ میلیون دلار اعلام شده است.

بنا به اعلام گارد ساحلی آمریکا آن‌ها طی شش عملیات جداگانه که زمان آن از اواخر ژوئن تا اواسط جولای بوده موفق به کشف ۲۶۰۰۰ پوند مواد مخدر از نوع کوکائین شده اند که ارزش آن ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

گفتنی است؛ تعقیب و گریز قایق قاچاقچیان توسط گارد ساحلی آمریکا در سواحل این کشور در حالی خبرساز می‌شود که دو روز پیش نیز دستگیری یک قاچاقچی استرالیایی که بطرز عجیبی به دام پلیس افتاده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود. این قاچاقچی که با یک خودروی ون در حال حمل مقادیر زیادی مواد مخدر بود پس از تصادف با خودروی پلیس که در کنار خیابان پارک شده بود به دام پلیس افتاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها