آرزوی لاکچری دختر بچه سرطانی برآورده شد! +عکس

کد خبر: 949211

دختر بچه سه ساله که درگیر بیماری سرطان است آرزوی جالب و لاکچری داشت که برآورده شد.

آرزوی لاکچری دختر بچه سرطانی برآورده شد! +عکس

نمناک :لانا، دختر بچه 3 ساله ای از ساندرلند انگلستان می باشد و زمانیکه تنها 2 سال سن داشت، پزشکان تشخیص دادند که او متاسفانه به سرطان مغز مبتلا است و اعلام کردند که درمان او امکان پذیر نیست و او به مرور حافظه اش را به دلیل این سرطان ممکن است از دست بدهد.

خواهر بزرگ لانا، به اسم " نیو " که 16 سال سن دارد، چند هفته بعد از آنکه گفته شد خواهر او مبتلا به سرطان می باشد، این خبر را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

والدین لانا با نام های " گما نیکسون " و " آندریو هاسول " هر دو کارهایشان را رها کردند تا بتوانند زمان بیشتری را با دختر بچه خود یعنی لانا بگذرانند. مادر لانا، در طی مصاحبه ای گفت که او عاشق اتومبیل های گران قیمت است و تماشای لانا با لباس های زیبا و جذاب بعد از ماه ها بسیار احساسی بود.

به همین دلیل آقای " شب اختر " 36 ساله که مدیر یک فروشگاه اتومبیل می باشد، اخیرا دو خواهر را که لباس های بسیار زیبا و مجلسی را پوشیده بودند، سوار بر اتومبیل گران قیمت رولزرویس کرد و این گونه قصد داشت به این خانواده کمک کند و این گونه گفت:" لانا 3 ساله هر روز خوشحال است و لبخند میزند و من تمام تلاش خودم را خواهم کرد".

والدین لانا بیشتر قصد دارند با انجام این نوع کارها، به او انرژی دهند تا بتواند در مقابل سرطان بایستد و مقاومت کند. اما بیماری لانا دقیقا از اواخر سپتامبر 2018 میلادی آغاز شد و به گونه ای بود که دائما با استفراق و دردهای متفاوتی در مغز و سینه، پزشکان ابتدا تشخیص دادند که او مبتلا به یک ویروس می باشد.

اما او 6 بار دیگر با این درد به بیمارستان رفت و سرانجام نوامبر 2018 برای عکسبرداری توسط دستگاه MRI فرستاده شد. بعد از 20 دقیقه از اسکن مغز او گفته شد که در مغز او توده بسیار بزرگی وجود دارد و کمتر از 24 ساعت دیگر لانا اولین جراحی خود را انجام داد که در آن میزان زیادی از توده مغزش را پزشکان خارج کردند و چند روز دیگر مجددا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها