توهین مجری شبکه ۳ به باشگاه استقلال روی آنتن زنده! +فیلم

کد خبر: 949682

حسین کلهر،مجری برنامه سلام صبح بخیر،در برنامه امروز به لوگو باشگاه استقلال توهین کرد. این کار او با واکنش هواداران استقلال همراه شد.

توهین مجری شبکه ۳ به باشگاه استقلال روی آنتن زنده! +فیلم

سرویس عکس و فیلم فردا: حسین کلهر،مجری برنامه سلام صبح بخیر،در برنامه امروز به لوگو باشگاه استقلال توهین کرد. این کار او با واکنش هواداران استقلال همراه شد.

عذرخواهی مجری جنجالی از استقلالی‌ها

حسین کلهر، مجری برنامه سلام صبح‌بخیر از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی پخش شد که در آن حسین کلهر، مجری تلویزیون در برنامه زنده با خبر توقیف لوگوی استقلال شوخی‌ کرد.

حرف‌های او در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و حتی باشگاه استقلال در واکنش به رفتار این مجری بیانیه‌ای را منتشر کرد.

کلهر حالا با انتشار ویدئویی نسبت به رفتارش عذرخواهی کرد و گفت: «امروز خبری درمورد توقیف لوگوی استقلال منتشر شد و من به‌خاطر کل‌کلی که با تهیه‌کننده و کارگردان دارم شوخی‌ای کردم. این دو نفر به‌شدت استقلالی‌ هستند و این کل‌کل ما از پشت صحنه به روی صحنه کشید و حالا من قلبا از تمام کسانی که استقلال برایشان مهم است عذرخواهی می‌کنم. نمی‌خواستم کسی را ناراحت کنم و ما در برنامه درباره فرهاد مجیدی، ناصر حجازی و منصور پورحیدری صحبت کردیم و همیشه به نیکی از اسطوره‌های استقلال یاد کردیم. امیدوارم هواداران استقلال که انقدر مشتی هستند، خطای من را ببخشند و از این موضوع عبور کنند. امیدوارم ستاره‌های روی پیراهن استقلال بیش از این بشود و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.»

مجری «سلام صبح بخیر» تذکر گرفت/ دلجویی از هواداران استقلال

روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد که مجری برنامه «سلام صبح بخیر» تذکر گرفته است.

پیرو اظهار نظر مجری برنامه «سلام صبح بخیر» درباره لوگو باشگاه استقلال در این برنامه صبحگاهی که هر روز روی آنتن شبکه سه سیما می رود روابط عمومی شبکه اطلاعیه ای را به صورت عمومی منتشر کرد.

روابط عمومی شبکه‌ سه در این متن اعلام کرد: همانطور که همه هواداران فوتبال کشور می‌دانند شبکه سه در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده است تا جانب بی طرفی نسبت به همه تیم های محبوب کشور را رعایت کند، اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و به رغم عذرخواهی این مجری، شبکه سه بر خود لازم می داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال اعلام کند به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها